slapen na nachtdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door MamMo, 20 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Dag allemaal,
    Door jullie reacties heb ik meer begrip voor mijn man.
    We hebben het er nog niet over kunnen hebben, maar vanavond kookt mijn man spontaan! Nou, das een mooie stap in de goede richting. Zal dit aanbod aangrijpen om het e.a. vanavond te bespreken, maar dit zal door jullie uitleg met meer begrip gaan vanuit mijn kant. (Ik dacht dat de eerste dag zwaarder zou zijn omdat je dan je rithme moet omgooien, maar ik dacht dat je daarna voldoende zou hebben aan een goede ruk slapen. Net als je daar voldoende aan hebt als je overdag werkt. Dan ga je ook niet direct je bed in en en nog voorslapen voordat je gaat werken. Maargoed. Ik kan mij ook indenken dat je biorithme behoorlijk in de war raakt)

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik lig na een nachtdienst pas rond 8 uur in bed en slaap dan tot een uur of 13. Dan wakker en 's avonds weer het bed in.

Ik ben niets waard in de nachtdienst, liefst doe ik niets. Zie het zo: een uur slaap overdag telt maar voor een half uur. Ik slaap van 8 - 13 is ongeveer 5 uur, maar voor mijn gevoel heb ik veel minder geslapen (2,5 uur in mijn berekening).

Deel Deze Pagina