slapen naar de voeding

Discussie in 'Voeding' gestart door jantina, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Als britt geen last van haar darmpjes heeft valt ze gelijk in slaap naar haar voeding, ik geef FV. Soms slaapt ze hele dagen lijkt wel, ze word wakker, dan ligt ze even in bed te spelen terekken en testrekken..dan schone broek.... en dan gaan we naar beneden en geef ik haar de fles.
    Die fles doet ze ongeveer 15 tot 20 min over met tussendoor een boer.
    Tijdens de 2e ronde is het vaak al snel dat ze in slaap valt, soms is de fles dan leeg maar ook vaak niet dan zit er nog tussen de 10 en 50cc in.
    Ik vriemel an haar..praat tegen haar maar ze wil maar een ding en dat is slapen. Is dit wel goed vraag ik me af want ik heb gehoord dat het niet goed is om een slapend kindje naar de voeding weer gelijk in bed te leggen.?
    Tips?
    Of hebben jullie kindjes dit ook?

groetjes jantina

2. hoihoi

onze youri doet dat ook zo met vlagen de ene keer wel dan weer niet,t kost hun ook wel veel energie zn flesje leeg drinken en ja dan zijn ze vaak best moe na zn fles.
    vertrouw je t niet bel dan ff naar t CB toe,maarik heb dat nooit gedaan.vond t niet nodig,misschien heeft ze gewoon af en toe wat meer slaap nodig..

succes

groetjes krulliewullie

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als Britt goede plas en poep luiers heeft en niet aldoor suf is er niks aan de hand hoor. Justin slaapt ook errug veel. Hoewel ik t idee krijg dat dit overdag al ietsje minder word..

Deel Deze Pagina