Haaai, Hebben meerdere mensen dit probleem, mijn dochtertje slaapt overdag alleen in de box. De avond en de nacht slaapt ze wel in de wieg of bedje. Heb dan geen problemen met haar ! Heb dr al dagen elke keer laten huilen, maar dat werkt niet ! Hebben jullie nog tips of iets ? Groetjesssss
Ik zou haar toch steeds overdag voor een dutje in haar bedje leggen en niet in de box. Misschien helpt het als je even bij r blijft zitten? (En dan uiteraard niet tegen haar kletsen en naar haar kijken, maar alleen ernaast zitten) Ik heb het zo bij de oudste ook gedaan,want die wilde ook niet!
Hoi Gabje, Zit hier net als jou met het zelfde probleem. Damien wil ook niet slapen in zijn bedje. Zelfs s nachts gaat erg lastig. Hij slaapt vooral in de box en in de reiswieg van de kinderwagen. Wij hebben ook vanalles geprobeert zoals de radio aanzetten op zijn kamer en de gordijnen oplaten enz. Helpt bij ons zo nu en dan. Groetjes Karin
ja hier dus niet, alleen als ik haar er slapend in leg. Dat is dus niet de bedoeling. Heb haar er nu ingelegd, en ze heeft 2x 15 minuten gehuild. Nu slaapt ze even maar weet niet voor hoelang. Ze wordt tussendoor wel even wakker en klaagt dan, huilt 2 minuten en is ze weer stil. Ik zou verder ook niet weten hoe ik dit anders op moet lossen ! Ga maar verder met laten huilen en troosten. Groetjes gabje
hier hetzelfde ook deze damien slaapt goed in de box... soms zelf uur tot 3 kwartier... in bed hooguit half uur.... en dan moet hij ook echt ruim half uur huilen.... snachts slaapt hij prima in bed.... vanaf half 7 tot half 9 sochtends
zoooo das lekker sjarrel ! Angelina krijgt de laatste fles om 23.00 uur en slaapt dan meestal tot 5 uur en soms tot 6 uur ! Daar ben ik ook al blij mee, maar de tijden die jij heb zijn beter. Ze heeft nu vanmorgen na bijna een uur huilen toch 1,5 uur geslapen, nu de fles gehad en nog even knuffelen en dan gaat ze zo weer naar bed. Kijken hoe lang het nu duurt voor ze slaapt. Hopen dat het toch gaat lukken dat ze over een paar dagen of een week gewoon in dr bed wil slapen zonder al te lang te huilen, vind het zo zielig en ook wel moeilijk maar ja het moet even. Groetjes
ik had bridgett ook vanaf haar geboorte beneden liggen in de box,sinds 2 weken heb ik haar gewoon laten wennen aan haar eigen bedje overdag,ik ben begonnen met s'morgens na de voeding gewoon weer terug in haar bedje,na een uurtje werdt ze wakker,heb ik haar eruit gehaald en het 30 min later weer geprobeerd,dat heb ik 2 dagen gedaan en nu slaapt ze gewoon volledig weer in haar eigen bedje,voor wat afleiding heb ik in haar bedje een knuffel met muziekje staan. gr miranda
Hier gaat het ook de goede kant op ! vanmiddag zonder huilen gaan slapen. Nu na de voeding weer even 15 minuten gehuild, maar sliep wel ! Ze moet even wennen aan dr bedje, maar ligt daar rustiger als in de woonkamer ! Groetjes gabje
Hier nog een meneertje die het vertikt overdag te slapen in z'n bedje. Dan krijst hij zich helemaal over de toeren. Dan overdag maar in de box slapen. 's Nachts is het geen probleem. Om een uurtje of 19:30u gaat hij naar bed zonder veel probleem en krijgt hij om een uurtje of 23:00u nog een fles. Daarna is het doorslapen tot een uurtje of 06:30 a 07:00u...
Het kan zijn dat jullie kindjes het ledikantje te groot vinden. Aangezien ze wel in een reiswieg ofzo slapen. Dat is allemaal veel kleiner en dat vinden ze vaak prettig. Stop je kindje strak in in bed. En misschien helpt een slaapzakje ook wel. Ik heb trouwens mijn zoontje ook vaak nog beneden in de box liggen, omdat hij wel heel erg veel slaapt. En om hem dan de hele dag maar boven te laten liggen vindt ik ook zielig. Meestal kijkt hij naar zijn muziekmobiel in de box en valt hij dan in slaap. Ik leg hem af en toe wel boven in bed, daar heeft hij ook geen problemen mee. Het is meer dat ik het vervelend vindt dat hij de hele dag boven ligt. Na zijn 1e flesje 's ochtends leg ik hem altijd weer in zijn bedje. Als hij wakker wordt gaat hij mee naar beneden. En dan gaat hij 's middags na het flesje van 15 uur weer in bed boven. Als hij wakker wordt gaat hij mee naar beneden. Om 19 uur krijgt hij weer een voeding en daarna gaat hij weer naar boven. Dan slaapt hij tot ik hem wakker maak voor zijn laatste flesje en die geef ik gewoon boven. Daarna lekker weer zijn bed in tot de volgende ochtend. Liefs Maria
Mijn beebje kijkt ook inderdaad naar de mobiele en valt op een gegeven moment in slaap... en de kraamzorg had vanaf het begin gezegt laat hem in de box slapen... dan leert hij dag en nacht, maar heeft er nooit problemen mee gehad om dat te herkennen..... hij sliep gelijk snachts.... maar inderdaad vind ik het ook zielig om hem in bed te hebben liggen... en overigens moet hij op zun zij slapen ivm schuin hoofdje... dus kan ik hem in de box goed in de gaten houden... niemand is thuis alleen ik en ik ben toch aan het buikspieroefenen.. op me buikspier apparaat.... daar hoor je niks van... en niks staat verder aan dus geen storingen.... qua geluid...