Ffe gal spugen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimenramon, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimenramon

12 mrt 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo moeders en moeders in spe.
    Vandaag ben ik voor controle in het ziekenhuis geweest eerst 3 kwartier aan het ctg en daarna bij de gynaecoloog op gesprek.
    Ben vandaag 40+2 nou weet ik dat dat niks wil zeggen maar toch zit ik er helemaal door heen.
    Waarom?????
    Nou ik loop al 3 wkn met weeën die afwisselend in sterkte best vervelend zijn.
    Maar het schijnbaar niks doet de bmm blijft nog steeds ver naar achter liggen en mijn gemoedstoestand word daar niet beter van.
    Al 3x hebben ze geprobeerd om te kijken of ze kunnen strippen en ook dat voelt niet fijn.
    Ze kunnen er gewoon niet bij.
    Nou zullen jullie wel denken man pfffff waar maak je je druk om???
    Doordat ik niet te genieten ben lijdt iedereen er onder (denk ik ze zeggen van niet)
    En daarbij heb ik hier een prachtige dochter van 3 j en 10mnd die ook haar nodige aandacht nodig heeft die ik haar niet kan geven.
    En een hele lieve vriend die thuis wil blijven tot de kleine er is (hij is vrachtwagen chauffeur en normaal altijd weg) wat ik niet wil want hij werkt nog niet zo heel lang bij deze baas en ik ben bang dat het hem zijn baan gaat kosten.
    Al met al ben ik momenteel heel erg bezig met alles om me heen omdat ik nu heel erg het gevoel heb dat iedereen in de wacht staat voor mij.
    Wat me nog meer een schuldgevoel geeft en ik dus nog meer verlang naar "me eigen" leven weer terug.
    Of te wel ik zit een beetje in een neergaande spiraal en dat wil ik niet.
    OW uhhhhmmmm ik mag niet ingeleid worden vanwege de keizersnede die ik heb gehad bij me dochter ze was een volkomen stuit dus zijn ze er echt op uit om me nu vaginaal te laten bevallen omdat dat de beste genezings kansen heeft.
    Voor eventuele vragen stel ze gerust ik zal proberen te antwoorden.
    Maar voor nu stop ik met typen anders zit ik hier straks nog te typen.
    Alvast bedankt voor t lezen

2. violetta

violetta Niet meer actief

Wil je even een knuffel geven!
    Sterkte met de laatste loodjes.

3. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Hè bah! En ik voelde me al vervelend, maar jij hebt het duidelijk zwaarder.
    Heb geen tips. Ik wandel me suf, drink tonic, masseer drukpunten, drink framboosbladthee maar er gebeurd niets.... Hoop dat je kleine snel wil komen.

4. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een virtuele knuffel. Snap echt hoe je je voelt. Ik hoop voor jou dat ze je niet meer te lang laten lopen en dat je snel kunt genieten van je kleintje en je gezin!

5. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Ik denk helemaal niet; waar maak je je druk om! Het lijkt me een vervelende situatie waar je in zit en waarin je het gevoel hebt alle bordjes in de lucht te moeten houden.
    Heel veel sterkte. Probeer (ik weet het, makkelijk gezegd), te ontspannen. Zet fijne muziek aan, maak contact met je kleintje en hopelijk ontspant je lichaam zich dan een beetje.
    Dikke knuffel!!!!!!!

Deel Deze Pagina