Afgelopen vrijdag getrouwd met mijn man. De kleine meid was heel rustig maar ik ben dan ook de hele dag in de weer geweest. De dag erna was ze super druk en zondag ook. Maandag was ze weer heel stil, ik dacht ze zal wel bij aan het komen zijn van zaterdag en zondag. Maar vandaag was ze nog steeds heel rustig. Ik voelde haar wel nog vaak maar dan maar 2 stampjes ipv minimaal 20 minuten duwen, rollen, dansen, trappen, rekken en strekken. Toch maar de vk gebeld en ik mocht in de middag langs komen. Hartje klopte goed maar nog steeds voor mijn doen weinig leven. Op naar het ziekenhuis, aan de ctg. Enja je raad het al, kleine meid bleef niet stil liggen en continue bewegen ♡ zelf zoveel dat er geen duidelijke ctg gemaakt is. Alles is goed! Morgen toch ter controle nog 1 keer terug en als ik dan nog steeds minder leven zou voelen wilde ze toch kijken hoe of wat. Mevrouw is Gelukkig vanavond weer als vanouds aan het bewegen en stampen. Maar pffff wat een tranen weer vandaag! De vk en in het ziekenhuis waren super lief, maar toch denk ik, stel ik me aan?? Herkend iemand dit? Ik word al gek bij het idee dat er iets is met ons kleine wonder en dat ik het had kunnen voorkomen Door op tijd aan de bel te duwen .
Fijn dat alles in orde is! Nee, je stelt je niet aan! Ik zie graag dat iedere zwangere zo alert is. Echt waar, je kan er beter 10 keer voor niks liggen dan dat je 1 keer te laat komt en het is gedaan... Helaas heb ik dat van heel dichtbij meegemaakt Dus blijf alert en al bel je 20 keer 30 keer... Daar zijn ze voor!
Wat mamama zegt: beter te vaak bellen dan te weinig! In ieder geval een dikke digi-knuf: het is een beangstigend gevoel.
Je hebt er goed aan gedaan! Bij ongerustheid moet je bellen, nooit in een "wat-als" situatie belanden. En echt, je maakt je druk omdat je je misschien aan zou stellen (wat niet waar is!) maar als je soms ziet waar mensen voor bellen, dan zou je je al een stuk geruster voelen
Herkenbaar! Wanneer ik snachts draaide was onze uk ook aan het bewegen.tot hij dat snachts een keet niet deed.was ik heel bezorgd en heb staan springen, wat gegeten tot hij in eens wakker werd en ik helemaal in tranen was dat alles goed was. Natuurlijk ook gefeliciteerd!
Hoi meiden! Dankjulliewel! Dat stelt erg gerust!! De kleine meid heeft vannacht en gisteravond nog flink bewogen. Nu net ook maar wel maar even maar ben net pas wakker (HEEEEEERLIJK! dat is lang geleden! ) Bedankt voor de felicitaties!