Leuke/handige ideeën fotoshoot zwangerschap met dreumes erbij.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DeeLighT, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Geen knellende kleding dragen die strepen geeft.... dat weet ik.
    Maar wat is verder leuk en praktisch? Ik denk dat we allemaal in zwart gaan omdat ons dat goed staat en we eigenlijk geen wit hebben. Allemaal wat anders lijkt me te druk.....

    En wat is leuk? Dochter de buik een kus laten geven lukt wel denk ik....en aaien erover doet ze ook wel.....
     
  2. Macdee

    Macdee Bekend lid

    23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Haar oor tegen jouw buik houden, alsof ze luistert naar de baby.

    Ik zag laatst ook een leuke buikschildering. Daar was een soort rits op de buik geschilderd en het kindje maakte zeg maar die rits open. Heel grappig was dat!
     
  3. MysteryBB

    MysteryBB Lid

    14 nov 2008
    14
    0
    0
    Scheveningen
    Hoi Deelight

    Bij de fotostudio waar ik geweest was zag ik dat ze de muisjes (in de kleur die jij nodig hebt) over de buik laten vallen en dan alleen de muisjes in kleur en de rest zwart wit ( leuke voor de babykaart eventueel) heel mooi ;).

    En probeer op andere fotosite's te kijken om eventueel ideeen op te doen.

    Succes en veel plezier
     
  4. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik doe zelf fotoshoots en ik gebruik nu alleen wit en zwart achtergrond. Geen felle kleuren in ieder geval, fotos doe ik zwart wit met een voorwerp gekleurd en wat ook heel leuk is een blote baby met vleugels van veren...

    met zwangeren is wit en zwart ook erg mooi, heel natuurlijk en werken met doorzichtig stof...
     
  5. femke32

    femke32 Fanatiek lid

    23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    kijk eens op www.fotorolf.nl

    daar staan ook leuke dingen.
    heeft er nog veel meer maar alvast een voorproefje!
     
  6. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Wij hebben net vanochtend onze shoot gedaan :D.

    Toch wel grappig hoor, met zo'n dreumes die vaak nét iets anders doet dan wat jij wilt, hahaha!

    Ach, dat houdt het wel heel spontaan en origineel. Ik had nog als accessoires mee: het muziekbeestje van de baby, de eerste schoentjes/slofjes van Lucas en we hebben foto's gemaakt met onze trouwringen erop (mooie symboliek vond ik). Verder had Lucas zijn eigen knuffel mee (dan is ie lekker vertrouwd en gaat ie wat meer 'los', zeg maar.

    Wij hadden overigens allebei wit en zwarte kleding mee. Lucas liep in zijn broekje (beetje spijkerachtig) en een witte romper en dan op blote voetjes.

    Ben heel benieuwd hoe het geworden is :)
     
  7. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Hoi alvast bedankt oor de reacties, ik ga zo even de links bekijken. Moet nu nog effe naar de winkel.

    Meer tips zijn welkom.
     
  8. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Morgen is het zover, en ik weet nog niet eens wat we aan moeten.... aaahhh.
     
  9. angel81

    angel81 Bekend lid

    10 apr 2007
    920
    0
    0
    Ik heb wel eens een foto gezien waarbij de dreumes een pakje muisjes over de buik strooit! Was echt een superleuke foto!
     
  10. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Hhm, ja die van die muisjes ben ik nu wel erg vaak al tegengekomen... :)

    Ach, de fotografe zal ook wel briljante ideeën hebben toch?
     
  11. tulip

    tulip Niet meer actief

    wit is voor jou idd erg leuk en voor je meisje ook hoor. papa zou ik dan in wit met spijker doen. Voor mee te nemen zou je wat baby assecoires mee kunnen nemen van de komende baby of van je dochter. Bij zulke shoots vind ik de aanwezigheid van een peuter of dreumes al schattig genoeg;)

    mamamarije, klinkt echt heel leuk.
     
  12. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    tulip, ik vind wit idd wel mooi, maar mijn man wil dat absoluut niet. Omdat wij dat nooit dragen vind ie dat we dan "vreemd" op de foto staan. Wel jammer. Zwart wordt dus de basiskleur. We willen er wat blauw bij doen. En jeans. Die kleur hebben we alle 3 in de garderobe en haalt mn de blauwe oogkleur van mijn dochter naar voren....

    Ze heeft een knuffelpoes, die gaat dan mee (bedankt voor de tip mamamarije, heb je al wat gehoord/gezien van je shoot?zoja, ist mooi?)

    Accesoires voor de baby is ook wel leuk, effe snuffelen wat leuk is voor een foto.
     
  13. joel

    joel Fanatiek lid

    10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    alsof de kleine met kwast naam schrijft maar die staat er al op zeg maar. maar idd met muisjes, doek google ze en je ziet heel veel
     
  14. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    ja precies joel daarom wilden wij dat niet meer. Net als badeendjes... We hebben wel bellenblaasbellen gedaan hihi (misschien ook wel uitgekauwd).
    T was leuk en ben benieuwd naar het resultaat.
     
  15. joel

    joel Fanatiek lid

    10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ook leuk ja bellen blaas nou veel plezier ervan
     
  16. tulip

    tulip Niet meer actief

    ben ook benieuwd!
     
  17. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Hier vandaag de foto's bekeken en ze zijn errug leuk geworden!! Echt heel bijzonder :)

    We laten er nu een klein album van maken met ong 12 foto's, daarnaast 1 vergroting (mijn buik met de handen van mijzelf en manlief met de trouwringen zichtbaar, heel symbolisch) in sepia en nog een lijst met 3 foto's van ons drieën!

    Helemaal leuk dus. Als ik ze binnen heb zal ik ff een foto van een foto maken, zeg maar...
     
  18. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Leuk mamamarije, als ze onze er zijn zal ik kijken of het anoniem genoeg is om ook een plaatje te posten! Mag ik vragen waar je geweest bent?

    Heb vanmorgen nog gedacht aan die ringen maar die van mij hangt om mijn nek i.v.m. dikke vingers. Nu nog hopen dat de striae van de eerste zwschap niet teveel opvalt. (heb nu nog geen nieuwe).
    Die van mijn dochter geloof ik wel dat ze leuk zijn, met 6mnd hebben we ook een shoot met dr gedaan, was ook super en ze deed het nu ook weer goed.
     
  19. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Hier paste ik mijn ring nog nét... en omdoen was niet het probleem... later afdoen ging een stuk lastiger, hahaha :) Draag m eigenlijk al maaaanden niet meer!

    Mijn striae zie je wel redelijk duidelijk, maar dat kunnen ze evt. ook weg-photoshoppen. Net zoals de snotneus van onze zoon en de bebloede middelvinger van mijn man ;) (K***voetbal..., haha, was nog zijn trouwring-hand ook!).
    Ik kreeg mijn striae twee dagen nadat ik de afspraak had gemaakt, fijn hoor...

    Ik ben geweest bij artstudio Theo Bakker, maar dat zegt je waarschijnlijk niet zoveel. Een fotograaf hier bij ons uit de wijk!
     
  20. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Oh nee ken ik idd niet.
    Nou das wel dubbel pech, en striae en een "gewonde" hand....

    Mijn dochter viel vorige week en schaafde haar neus, maar dat genas snel!!! Het is nu al weg gelukkig, anders had ik de afspraak verzet.

    Ik wil niet teveel laten wegpoetsen... vind het er ook wel bijhoren.... wij houden van "het is zoals het is" en lekker basic... Heb wel de goede kant van mijn buik genomen en niet de kant van de littekens van de galblaasoperatie.
     

Deel Deze Pagina