Wij hebben op dit moment een phil en teds vibe. We zaten er over na te denken om deze te verkopen en een buggy aan te schaffen. Alleen kom ik er niet uit. Ben op zoek naar een buggy waarmee je ook fatsoenlijk in het bos kunt lopen. Dus niet zo een van de prE.natal. hebben jullie tips? Of zouden jullie de vibe nog houden? Moet er ook bij vermelden dat we een Polo hebben en als we op vakantie gaan we dus geen ruimte hebben om de huidige kinderwagen mee te nemen. Bedankt voor de hulp Liefts hugbear
Goede buggy's geschikt voor in het bos zijn alsnog heel duur. Ik zou de phil & Teds houden als je dat verder een fijne wagen vindt. Maar ja, die vakanties... Toch een goedkope buggy voor erbij? En soms kun je op je vakantieadres een betere buggy huren, bij europcamp konden we dat.
Hier hebben we de kinderwagen gehouden! Wil je een buggy hebben die echt lekker loopt ben je kapitaal kwijt. (en die zijn vaak ook wat groter/ zwaarder) Hier maken we dus plaats voor de kinderwagen als we echt op stap gaan.
Ik heb een kinderwagen en een buggy maar die laatste gebruik ik amper of nooit. Ik zweer bij de kinderwagen, vind ik veel lekkerder rijden.
Ik zou denk ik ook de kinderwagen houden en dan voor vakanties voor erbij gewoon een goedkope buggy kopen. Als je de buggy alleen voor vakanties gebruikt maakt het natuurlijk niet zoveel uit dat het een goedkopere is. Een kinderwagen blijft gewoon comfortabeler voor boswandelingen enzo.
Ik zou ook de kinderwagen houden en een buggy erbij houden. Kinderwagen vind ik veel relaxter lopen! Mijn kinderwagen was twee weken voor reparatie weg en heb toen de kinderwagen gebruikt maar jeetje het leek wel een vrachtwagen! X
Kinderwagen is zowel voor ons als voor hem lekkerder rijden. Wij hebben ze dus beide. Als de wagen niet mee kan door ruimtegebrek, gaat de buggy mee.
Ik zou ook de phil en teds houden. Misschien kan je voor vakanties een goedkope buggy aanschaffen? Of eentje lenen van iemand?