slapen op aankleedkussen..

Discussie in 'Verzorging' gestart door lidiadamian, 17 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi

hebben jullie ooit gemerkt dat jullie baby niet op het matrasje wil slapen?

onze dochter wil niet slapen op haar matrasje :( in haar wiegje,, ze slaapt overal op behalve daar op.. nu slaapt ze heel graag op het aankleedkussen(die leg ik naast mij op de bank of in de box).. kan het kwaad als ik die in haar wiegje leg? we moeten op zoek naar een ander matrasje maar over een paar weken gaat ze in een ledikant(nu nog bij ons op de kamer) dus vindt wil eigenlijk nog even afwachten.. heeft er iemand nog andere tips??
    of zou het weigje niet goed zijn/staan??

groetjes

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Op het aankleedkussen ligt ze dicht bij jou dus? Dat is natuurlijk wel gezellig.

Ik weet dat sommige ouders het aankleedkussen gebruiken als de baby bij hun in bed slaapt. Dat leggen ze dan tussen de hoofdkussens in. Dus het moet wel kunnen. Mits het kussen goed past in de wieg.

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik zou het niet doen, wanneer je bij haar bent wel hoor.... Tygo heeft ook naast ons geslapen op het aankleedkussen.... maar alleen in haar wiegje? je hebt dan minder controle op haar en het is niet ademend hé!

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Onze kraamverzorgster zei dat dat heel erg gevaarlijk was, omdat het van plastic is en als ze daar met haar gezichtje tegenaankomt kan ze niet ademhalen of zo. Wij hebben het daarom nooit gedaan.

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Is de maat van het matrasje van de wandelwagen even groot als die van het wiegje?

Misschien is het een idee om dat matrasje over haar eigen matrasje te hebben liggen.

Maar eigenlijk denk ik niet dat het door het matrasje komt maar meer door het wiegje, misschien voelt ze zich wel een beetje opgesloten in het wiegje. Waarom leg je haar niet nu al in het ledikantje?

Kort opmaken en dat kan prima, genoeg mensen die nooit een wiegje gebruiken (wij ook niet).

Ik zou niet voor die 2maandjes ofzo een nieuw matras gaan kopen.

Deel Deze Pagina