aan/uitkleden: ramp of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

mijn vriendins dochtertje maakt steeds tijdens het kleden zo'n drama en ze krijst en schopt wat af, bij mijn zoontje hangt het eraf wat voor mood hij heeft, meestal vindt hij het ook niet zo leuk maar andere keren interesseert het hem weinig!

maar dat echte krijsen en vechten doet hij gelukkig niet, hoe reageren jullie kleintjes op het aan en uitkleden?

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    nooit een probleem geweest hier :)

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Yildiz heeft nooit echt problemen gemaakt , als het kindje zo huilt zal ze miss te wild zijn ofzo ?

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier ook niet gelukkig

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Geen problemen hier.. Hij stribbelt af en toe wel een beetje tegen maar nou niet extreem ofzo... vaak lacht hij als hij word omgekleed :D

6. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Colin vindt het allemaal prima, maar ja die vindt bijna alles goed...
    maar zijn broer Tristan vond het maar nooit wat. die was ook altijd vervelend met aan en uitkleden toen ie nog baby was.
    tot het moment dat ie er bij kon staan eigenlijk, toen was het goed.

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Tijn vind het ook niks! Soms kan hij ook flink krijsen totdat ik hem weer optil! Dit heeft volgens de kraamhulp te maken met kou! Sommige kindjes zijn daar gevoeliger voor!
    En heeft dus niks te maken met dat ik "te wild" doe ofzo! Hij krijst bij mijn man ook!

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    geen problemen met Teun
    boven de commode hangt een mobiel en hij heeft een zacht rammelaar om mee te spelen dus afleiding
    maar anders vind hij het ook niet erg hoor

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou hier is het ook een waar gevecht , ze loopt helemaal rood aan van woede en houd alles stokstijf waardoor het nog moeilijker word om aan te kleden ... meestal leid ik haar af met een borstel of iets dan gaat het wel .. :)

10. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Bij Inge wisselt het, soms vindt ze het prima en soms wordt ze boos. Vooral als ze naar bed moet en de slaapzak aangaat, haha. Dan wil ze niet en wordt ze boos, want ze weet wat er gaat volgen.
    Ook wordt ze vaak boos als je haar jasje aan of uit wilt doen, dan wil ze blijven spelen of ze wil buiten blijven wandelen, maar de overgang vindt ze maar niets. Ja ze weet al goed wat ze wil en hoe ze dat duidelijk moet maken, hihi.
    In het begin huilde ze ook, maar dan van de kou, maar dat was vrij snel over. Maar nu dus omdat ze het er dan gewoon niet mee eens is. Ben benieuwd hoe ze als peuter wordt ;)

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hier eigenlijk geen last met aan- en uitkleden.
    Of ze moet al een beetje chaggi zijn, maar dan is er niets goed :)

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    hier eigenlijk ook nooit echt problemen! Meestal lacht Vigo erom.
    af en toe dat hij het echt niks vind, maar dat heeft hij meestal al een slechte bui :) Dan is helemaal niks goed hahaha.

13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier eigenlijk ook geen probleem. Af en toe bij het aankleden (hij is met de vacuüm gekomen en zijn hoofdje schijnt daar toch nog steeds gevoelig van te kunnen zijn), maar uitkleden vind het fantastisch dan schatert hij gewoon van het lachen.

14. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ze is er niet zo dol op, maar over het algemeen blijft ze er rustig onder. En met een peekaboo spelletje erbij heeft ze er zelfs lol mee.
    Of ik ga kalmerend fluisteren, dan is het net alsof ze zich extra rustig houdt om me maar goed te kunnen horen. *smelt*

15. hie rook geen probleem of hij moet hele erge honger hebben ofzo dan geef ik hm daarna n andere luier en kleed ik hm dan wel om,maar verders hier helemaal geen probleem.

groetjes krulliewullie

16. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Ramp! Meneer krijst alles bij elkaar. Als de laatste knoopjes dichtgaan is hij direct weer stil. Luier verschonen vindt hij ook niks.

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Drama!

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Het is hier geen probleem als meneer maar wat in zijn maag heeft, dan vindt 'ie alles best :D

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian vindt alleen zn armen door mouwen doen iets minder leuk, maar hij zet het niet op een krijsen ofzo hoor ;)

20. Ligt eraan hoeveel honger ze heeft. :) Heb het idee dat ze het leuker begint te vinden nu ze door begint te krijgen dat al die uitsteeksels bij haarzelf horen.

Deel Deze Pagina