ik was hier wat aan het opruimen toen ik zag dat de telefoon niet in de oplader stond. die wilde ik er dus in zetten, ik wist dat ik daarvoor telefoon had gehad,dus liep terug naar de plek waar ik m neer had gelegd. daar lag ie niet, ok, even verder zoeken. ik kon echt niet vinden, ok daar is een oplossing voor, gewoon jezelf even bellen. "nummer in gesprek", ok schiet ook niet op. toen dacht ik aan sophie, die heeft vast lopen klooien en hem ergens neer gelegd. liep al op haar te mopperen . ik mn vriend gebeld, die moest hard lachen en zei dat ik de telefoon moest resetten. ik dat gedaan en onszelf weer gebeld. en waar gaat de telefoon over?????? in mn eigen broekzak!!! had ik dus zelf in gedaan, sophie was onschuldig...
Hahahahaha, geweeeeeldig!!!! Ja, dat mag je van mij nog op zwangerschapsdementie gooien hoor (Want je bent nog met verlof, neem ik aan, gezien Thijs z'n leeftijd? )
Haha nou ik heb er helaas nog last van! Liep gister mn bril te zoeken en uiteindelijk maar boos achter de pc gaan zitten zonder bril. Kom ik er op een gegeven moment achter dat ie in mn haar zit
nou op je zwangerschap??? nee ik denk dat je het op het mama zijn mag gooien fynn is 15 maanden en het gebreurd hier nog wel eens hoor. voorbeeldje: bril kwijt 45 min lopen zoeken niet kunnen vinden. vriend komt thuis vraagt: wat ik zoek ik zeg mijn bril en waar is dat ding in mijn haren!!!
Vind dat je het nog wel op je hormonen mag gooien hoor! Het is mezelf iig nog heel vaak overkomen en als het nu gebeurt geef ik ook de hormonen nog de schuld (flauw he ) Ik doe ook nog dingen die nergens op slaan. Bv de telefoon in de koelkast leggen, dat soort dingen. Stom, maar mijn vriend lacht zich suf
Whaha! Nouja gelukkig ben ik niet de enige die dat nog altijd overkomt. Vond toevallig gister de fles met wasmiddel achter in de schuur (want ja die staat altijd gewoon in de kast in de keuken...logisch dat ie nu in de schuur stond).
Haha, je bent nog met verlof, dus dan heb je helemaal alle recht om je hormonen de schuld te geven dacht ik zo Doe het ook nogsteeds hoor. Tijdens mijn zwangerschap waren ze nergens te bekennen (al zeg ik t zelf), maar sinds de bevalling komt alles wat mis gaat door de hormonen! (van 't weekend ging de vuile was nog in de prullebak door de hormonen - gelukkig zat er net een nieuwe zak in )
Lekker die hormonen de schuld geven hoor . Boehoeee, vanaf morgen mag ik het "officieel" niet meer op mijn zwangerschapshormoontjes gooien, dan zou ik ontzwangerd moeten zijn, maar ben er bang voor...