Nu al voorkeur voor kleding?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Saren, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Onze dochter van 22 maanden begint de laatste tijd steeds vaker bepaalde kleding te weigeren. Zo wil ze het liefst een maillot aan en als je met een broek aan komt begint ze te huilen en wordt ze boos. Ze roept dan "mejoo aan, mejoo aan! Vanmorgen wou ze een shirt die ik had gepakt niet aan en wees naar de kast. Ik met haar op de arm naar de kast en ze wees een ander shirt aan en zei "dees shirt aan". Haha ergens vind ik het wel grappig hoor en ik doe er ook niet te moeilijk over maar ik heb wel zoiets van, begint dat nu al?

2. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Mijn zoontje zoekt per dag al zijn eigen outfit uit sinds hij ca, 18 maanden is (hij is nu 3,5). Ik pak ook wel eens voor hem hoor, maar vaak wil hij dan toch net wat anders aan, dus meestal laat ik het maar gewoon aan hem over.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Hihi schattig toch!
    Hier is ze tot nu toe nog erg gehoorzaam haha.

4. Onje

Onje Niet meer actief

Als ik ze hun gang moet gaan qua voorkeur wordt het een dolle boel.
    Ze trekken namelijk allebei het liefst alles uit 😒

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Hier kiest ze ook zelf hoor, ik geef haar dan wel een keus uit twee zodat het er nog enigszins normaal uit ziet. Ze is hier heel erg fan van een jurk met een maillot, die heeft ze veel liever dan een broek

6. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Haha wat lief! Nu al een dametje.

Onze dochter pakt steeds 1 bepaald bontvestje uit de wasmand. Daar loopt ze dan graag mee rond of staat er mee voor de spiegel :) Zo leuk!

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Herkenbaar is hier vanaf 17mnd zo
    Ik geef altijd keuze haar. Omdat ze ook zelf wil aankleden laat ik gewoon zelf kiezen en zelf prutsen.
    Als ik per se iets wil aandoen dan zorg ik gewoon dat er is geen keuze is;)
    Maar moet zeggen dat ze ook lelijke weigert daarom koop ik nu alleen echt stukken wat mooi staat zodat ook wat ze kiest mooi is en match bij elkaar.

Ik heb het ook zo nu in winter dat we voor buiten altijd omkleden.
    Altijd jeans aan voor buiten en warme vestje dus als ik zeg we gaan wandelen trekt ze gelijk jeans aan en vest soms doen we dat dan op kleding wat ze al nu heeft soms kleden we om.

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Mag ik terugkomen op mijn vorige bericht? ;)
    Heb nu al een paar keer gehad dat mevrouw weigert een jas aan te trekken, omdat ze persé een andere jas aan wil.
    En vanmorgen was het strijd, want ze gaf heel duidelijk de voorkeur aan haar tijgerprint tokkielegging ( miskoop van het jaar haha) en wilde geen jeans aan, die nu toch echt warmer is.
    Uiteindelijk een compromis gesloten, dat ze die lelijke legging, eenmaal bij oma aangekomen, weer aan mocht. ;)
    Ik weet niet wat me overkomt hahaha, ze krijgt van de een op de andere dag een mening hahaha.

9. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Pff erg he. Ik heb een heeeeeeel leuk t-shirt met een vogel erop gekocht voor DL. Met een zilveren snavel. Maar ze weigert 'm gewoon!

Deel Deze Pagina