hoi hoi hoe oud waren jullie kindjes toen jullie de spijltjes van het bed eruit haalden? hier kunnen 4 spijlen eruit maar zoon lief begint rond 6 uur half 7 te brabbelen en wil hij eruit zodat hij kan spelen kan ik nu al de spijlen eruit halen zodat hij zelf uit z'n bed kan en kan gaan spelen op z'n kamer? hij is nu 14 maand
Wij hebben het eergister gedaan, ze is 21maanden Hebben het gedaan ivm klimmen, maar nu ze er dus zelf uit mag doet ze het niet, roept eerst ons netjes en vraagt of ze er uit mag haha (maar klimt dus niet!)
Ik zou het pas doen als ze er zelf uit gaan klimmem. Ik zou een kindje van 14 maanden nog niet alleen op zijn kamer laten spelen zonder toezicht. Je weet maar nooit.
Mee eens. Leg desnoods wat knuffels in bed waar hij zech 's ochtends mee kan vermaken. Mijn oudste is 26 mnd maar ligt nog gewoon in het ledikant met spijlen.
paars bij sommige ledikantjes wel hij heeftwel iets van speelgoed in bed maar die gooit hij eruit en wil ze dan weer en als ik hem dan sochtends op de grond zet naast z'n bedje is het goed en kan ik gaan douchen
vandaar mijn vraag bij youame wist ik niet eens dat ze eruit konden dus wist niet vanaf wanneer het kon
Wat gaaf dat die dingen eruit kunnen, ga ik ook eens checken of dat bij mij kan! (is verder nog niet van toepassing, want kleintje is pas 9 maanden)
hier zit er wel beweging in een paar die in het midden zitten, maar of ze er ook echt uitkunnen? Ik zou niet weten hoe... misschien dat iemand dat wel weet? Dat ALS het kan, hoe het zou moeten of waar je dat aan zou kunnen zien?