en daar ging die!!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WesDaan, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ondersteboven van de commode,
    Het zat er een keer in, hij is altijd zo zo druk en het is altijd een gevecht en ja hoor.
    Met zijn slaapzak aantrekken gooit hij zich voorover en er zat net een te grote kier tussen ons en hij viel zo ondersteboven van de commode af, ik had hem nog net aan zijn been vast wat miss net de val minder pijnlijk maakte.
    Maar hij heeft een behoorlijke bult en kras op zijn voorhoofd.
    En gillen gillen gillen vreselijk!! Ik vind het zo erg!!!
    Na de gebeurtenis zat ik nog helemaal na te trillen.

Gelijk gekoeld en vallen en stoten zalf gesmeerd! maar ow ow! wat voel ik me schuldig. Ik baal echt.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    zoo herkenbaar.. is mij ook overkomen toen coll nog geen 1 jaar was..
    Had een lichte hersenschudding (volgens de ehbo arts, maar ik heb niks aan hem gemerkt), maar verder niks!

Maar ow wat schrik je, en wat voel je je een slechte moeder he :(

Meis.. t overkomt de beste!
    dikke knuf voor je ventje!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh haha begrijp je volkomen hier is hij ook keer van de bank gevallen van ons bed
    tja je doet er echt niets aan het zal ooit een keer gebeuren en dat was nu je hoeft je niet schuldig te voelen straks zal hij ook vaak zijn hoofd stoten ;)

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Het kan haast niet anders dan dat het hier ook nog eens gaat gebeuren... Kan me er nu al druk om maken ;)

Niet schuldig om voelen, hoor! Het hoort er gewoon een beetje bij, al is het zeker niet leuk! Je hebt het niet expres gedaan en je kindje leert er wel weer van (erg harde les, wel, maar toch...)

*knuffel*

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het is mij gelukkig nog nooit gebeurd maar ik kan me zo goed voorstellen dat je zoooo ontzettend geschrokken bent! Niet schuldig voelen hoor, het kan iedereen gebeuren.

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier viel ze al toen ze nog een heel stuk jonger was. man..ik krijg het beeld nog altijd niet van mijn netvlies. En tegenwoordig is het hele commode-verhaal één gevecht. Ze wil niet liggen, nl. dus verschonen is een drama! Omkleden ook, ze wil alleen maar zitten en liever nog staan. Ik vind het eng!

Maar goed..ook even een hart onder de riem: je bent zeker niet de enige waarbij dit gebeurt. En troost je met de gedachte ( hoewel die naar is) dat je zelfs op deze leeftijd je kind niet altijd tegen alles kutn beschermen! Hoe graag je dat ook wilt!

7. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Bas is een keer van de trap gevallen. Ik denk dat hij iets van 14/15 maanden was. Het poortje zat nier goed dicht. En ik zie Bas ineens van de trap rollen. Oh wat ben ik toen geschrokken zeg. HAP gebeld, maar zo lang ze huilen en alert zijn is het vaak wel goed.

8. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben hier aan het "wachten" op die dag.... kleine dame wilt niet meer stil liggen en draait zich steeds om, maar kan haar niet in de houdgreep houden EN omkleden, pfffff....

Je hebt alles gedaan om het te voorkomen, maar een ongelukje zit (letterlijk en figuurlijk) in een klein hoekje!!!!!
    Je hebt de val nog kunnen breken door snel ingrijpen, nu maar hopen dat hij door gaat krijgen dat iets dat hoog is een flinke AUW kan bezorgen als hij zich eraf stort.

9. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
    Misschien een tip. Hier ook een enorme draaikont die weigert stil te blijven liggen: aankleden/verschonen in het bedje. Dus terwijl je kindje zij-sluit-zij door het bedje heenschuifelt luier verwisselen en kleren aantrekken. Tis niet best voor je rug en het kost wat moeite, maar je kleintje kan er niet uit vallen in elk geval.
    Hier lukt het alleen mijn vriend om hem in een houdgreep te houden op de commode.

En: een troostknuffel voor jou en je kindje. Niks aan te doen, overkomt zoveel mensen, echt waar. Geen schuldgevoel dus! x

10. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is schrikken he meid!
    Hier is de jongste vorige maand van de trap gevallen..de middelste had hem open gemaakt en niet achter zich dichtgedaan en ik had er niet bij stilgestaan...ben me ook kapot geschrokken, gelukkig verder niets aan de hand nog geen schrammetje maar ik voelde me ook wel even behoorlijk slecht..:(

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    op moment dat kleine niet meer stil bleef liggen op de commode.. ben ik haar gaan aankleden op het grote bed.. daar kan ze ook vanaf vallen, maar ik heb daar toch meer ruimte en zij ook

12. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ohwww wat is dat schrikken hé!! Robine is een keer van bed gerold, gelukkig hebben we een heel laag bed. Maar ik schrok me helemaal kapot!
    Kan me helemaal voorstellen dat je erna nog zat te shaken!
    *Knuff*

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hier evy ook van ons bed gerold, echt super stom van ons, ze lag plat op haar gezicht, toen we haar optilden lag daar haar roze speen, we dachten dat het bloed was, gelukkig had ze niks

dat met de commode is hier ook hetw achten op, nu al een gevecht bij beide, dat wordt nog wat als ze nog sterker worden

14. Tink

Tink Niet meer actief

Ja, of verschonen op de grond (aankleedkussen op de grond leggen). Wat zijn het toch een kleine woelwaters he...

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Zo is mijn zoontje een keer van een stoel gevallen toen ik er naast stond. Zo zijwaarts met zijn hoofd naar beneden. Ik kon net op tijd zijn been pakken waardoor ie de grond niet raakte!

Hij is trouwens ook een keer achterover van de bank gevallen, met zijn rug plat op de grond. Huilen! :(

16. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    He dat is schrikken zeg.

Ik verschoon of kleed nooit op de commode aan Altijd op de bank of in haar bedje en dan ook met een spulletje of zo in haar handen. .
    Ze is zo beweeglijk dat durf ik niet meer aan.

17. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    bedankt voor jullie reacties.
    Gelukkig heeft die alleen een bult eraan overgehouden.
    Verder gisteren avond nog even wakker gemaakt voor de zekerheid maar niets te merken.
    Maar ik moet hem gewoon beter afleiden en normaal gaat t prima want dan staat hij gewoon en kan ik zo alles snel ff doen.
    Op de grond is echt geen optie dan gaat hij heel zijn kamer door en gooit alles overhoop.
    Ach ja, tis ff dooorbijten maar dit zal mij hopelijk nooit meer overkomen!

18. misa

misa Niet meer actief

Oooh wat schrikken en sneu voor jullie beiden! Wel altijd even in de gaten houden ivm eventuele hersenschudding. :)

19. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

He meid dat is schrikken he. Tis mij ook (nog) nooit overkomen maar het komt er vast een keer van. Hoor het van elke moeder wel een keer om me heen. Maar oei wat kan je dan zitten te trillen he, heel veel sterkte en inderdaad, zoals alle meiden al zeggen: Voel je niet schuldig, dit overkomt ons allemaal een keer vroeger of later (helaas...).

Sterkte ermee *knuffel voor jou en je kleine*

20. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ben je de schrik al wat te boven?
    Probeer je niet schuldig te voelen. Ze zijn ook zo watervlug.
    Van de commode gevallen is hier niet gebeurd, maar hij is wel een keer van ons bed gevallen en een keer van de bank. Oma zat ernaast, maar kon het niet voorkomen.

Deel Deze Pagina