Slapen op eigen kamertje 'snachts, wanneer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama Larissa, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny heeft tot bijna 8 maanden naast mij geslapen. toen was zijn wiegje te klein geworden en hebben we hem in zijn ledikantje in zijn eigen kamer gelegd. we begonnen al wel eerder met overdag op ijn eigen kamertje om aan die kamer te wennen. onze zoon heeft trouwens nooit last gehad van de wekker van mijn man, die ook om 6.15 afgaat. misschien zou je jou wekker aan de andere kant bij je man kunnen zetten, zodat het niet zo dicht naast je kindje staat

2. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik had mezelf voorgenomen zowiezo als ik zou gaan werken, uiteindelijk na 7 weken gewoon gedaan en ging meteen goed, met haar dan maar eigenlijk ook met mij :)
    Mistte haar soms wel maar goed het wende wel snel.

Ik had voor de geboorte eigenlijk al besloten dat ze gelijk in haar kamertje zou slapen maar toen ik thuiskwam uit het ziekenhuis was ze zo misselijk dat iik het eng vond om haar alleen te laten

3. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Hier hebben ze alle 3 precies 1 nacht bij ons op de kamer geslapen! (ja ook ik gaf WEL borstvoeding) WIj vonden dat ze gewoon aan moesten wennen op eigen kamertje, dan later ook geen gedoe :D Is bij alledrie in een keer goed gegaan, en het zijn 3 heerlijke slapers, op EIGEN kamertje :D

4. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Bij ons al vanaf de 3de dag! Heb er eigenlijk niet eens over nagedacht hem bij ons te laten slapen. En het ging meteen vanaf het begin super!!

5. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zootnje sliep heel snel al door, ik gaf bv, maar de nachtvoeding was er heel snel af...toch vond ik het nog steeds heel moeilijk..
    Ik liet hem sowieos overdag wel vaak in zn kamer slapen, in het begin in zn wiegje...later elke x een slaapje meer in zn ledikant..

met 12wkn heb ik het geprobeerd ( meneer sliep nonstop van 21 tot 9)...Ik kon die nahct niet slapen, ging om het wisje wasje kijekn ( ehct overdreven :p)..maar ook voor hem wa shet niet fijn, hij werd 2x wakker snachts..normaal dus niet...heb em direct weer bij ons laten slapen

manlief moest ook elke dag vroeger opstaan, maar daar wer dhij nie wakker van..
    uiteindelijk met 5 mnd nog maals geprobeerd...en toen sliepen we allebei heel fijn en werden niet wakker...
    Wnat toen begon hij wel onrustiegr te slapen door onze geluiden, daarvoor sliep hij veel dieper...

Je kan het ook zo proberne, in laten slapen in haar eigen kamer en bedje..mocht ze snachts wakker wordne, kan je haar terug leggen in bij jou op de kamer...en dat een btj zo opbouwen

6. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat Ties na 2,5 week in zijn eigen bedje is gaan slapen. Het is dat hij 3 dagen na zijn geboorte voor een midweekje terug naar het ziekenhuis moest anders had het al eerder geweest denk ik. Ik vond het zelf geen probleem dat hij op een ander kamertje lag alleen vond ik hem nog wel heel klein in dat grote ledikant :). daarom heeft hij nog, ik denk een week, in de kinderwagenbak geslapen die ik in zijn ledikantje zette.

Ik geef ook borstvoeding op verzoek maar vind het niet erg om s'nachts even naar zijn kmertje te lopen en hem mee te nemen naar ons bed waar ik hem eten geef. Volg gewoon je gevoel, als je het liever nog niet hebt, lekker bij je op de kamer houden ;)

7. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter slaapt vanaf dag 1 op haar eigen kamertje en dat ging eigenlijk meteen goed.
    Ik denk dat dat ook te maken heeft met dat ik haar via de beeldbabyfoon kan zien 's nachts, dat geeft mij een veiliger gevoel.

8. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Bedankt voor al jullie reacties meiden!

Het is een kwestie van gevoel en ik had haar absoluut niet willen missen bij ons op de kamer die eerste 3 maanden!

Sinds vorige week donderdag ligt ze op haar eigen kamertje 's nachts (overdag sliep ze daar al) en het gaat erg goed! Ikzelf vind het niet zo leuk en ik mis haar ook wel, maar ik ben super trots op haar, dat ze het zo goed doet! Het zal straks fijner voor haar zijn als ik ga werken, dat ze niet wakker wordt van mijn wekker :)

Groetjes,
    Caitlin

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Vanaf moment 1 sliep Jayden in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer.
    Is altijd goed gegaan

10. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    hoi,

mijn dochter is nu 10 w en heeft maar één week bij mij geslapen. zij wordt van het minste wakker en ik draai vaak in bed( ontstoken heupen enzo) ze heeft zelf één nacht wat getreurd maar nu vind ze het normaal. is dan ookw el een princessen kamer :) en mijn niet.

voor mij was het effe wennen en denk dak int begin 30 keer ging kijken. nu nog 10 keer :) dus het beterd

succes
    :)

Deel Deze Pagina