Ikzelf ben ook een buikslaper en heb voor een borstverkleining al 6 weken op mijn rug moeten slapen, dat was best moeilijk. Maar mocht ik nu niet meer op mijn buik kunnen slapen, heb je natuurlijk nog uitwijkmogelijkheden naar je zij...
Ik heb bij mijn zoontje tot een week of 26 op mijn buik geslapen, daarna helaas uit moeten wijken naar zij of rug, maar ik ben een regelrechte buikslaper, dus ik geniet nog even zolang het nog kan
Ik lag altijd op mijn buik maar kan nu echt niet meer die stomme buik zit me elke keer in de weg hahah... ik zou het wel willen maar het gaat echt niet maar heb nog wel lang denk tot week 21 ofzo op mijn buik geslapen...
Ik slaap al wéken niet meer op mijn buik, helaas. Het wil gewoon niet meer. De baby protesteert trouwens ook als ik het probeer. Maar ja, nog 13 weken...
Ik ben ook een buik slaper. maar nu word het door mijn dikke buik wat minder daarom slaap ik half met mijn been over het andere been zodat er nog wat ruimte ontstaat.
Ik slaap ook nog lekker op mijn buik, zolang die kleine niet protesteert dan wel dat het me ergens zeer gaat doen, blijf ik ook lekker zo slapen. Vriendje vindt het zielig, hihi die is bang dat ik de baby plet Heeft hij ff pech
Ik ook, Misschien een klein beetje op de zij en een beetje op de buik. Op mijn rechterzij protesteerd de baby, en links niet,
Ik slaap altijd op mijn buik. Eerst lukte dit niet fijn meer vanwege de pijn aan mijn borsten maar dat ging ook wel weer over. Nu slaap ik nog altijd op mijn buik en soms idd met een been opgetrokken. Ik merk nog niet dat dit niet fijn is dus zo lang het nog gaat. Ook slaap ik op mijn linkerzij. Ik hoorde dat dan je kindje minder op je organen ligt enzo..dus dat slaapt ook wel lekker! Groetjes mowtom
Ik sliep altijd half zij half buik, nu maakt het me echt niet meer uit, ik val zelfs op mijn rug in slaap, zo moe ben ik 's avonds!
Ik slaap ook nog weleens op mijn buik en merk dat als die kleine het niet prettig vind want dan word ik misselijk ! Dus dan lekker op mijn zij ....