Steekjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stiefmam02, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Goedemiddag,

Ik heb nu al een aantal dagen last van een soort mini prikjes/steekjes onderin mijn buik, ben nu 16,5 week zwanger. Het voelt steeds op een andere plek maar wel altijd onderin.

Wat kan dit zijn? iemand ervaring met dit soort steekjes/speldenprikjes achtig iets?

2. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    ik heb het 2 weken terug gehad. van moeders om mij heen hoorde ik dat het groeipijn kon zijn, wat ik eerst gek vond omdat ik tot nu altijd menstruatieachtige krampen had als mijn kindje/baarmoeder weer in een groeispurt zaten. maar met de vk overlegt en die dacht inderdaad ook aan groeipijn, toch de baarmoeder in combinatie met m'n banden.
    na een weekje was het volgens mij ook weer over.. als je je zorgen maakt kan je altijd even een telefoontje naar je vk wagen ;)

3. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook een tijdje gehad maar ik dacht dat het gewoon mijn banden waren. Het is inmiddels overgegaan in een soort moe gevoel dat ik heb als ik teveel bezig ben geweest.

4. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Ja het gekke is dat het totaal niet voelt als menstruatie pijn. Het doet ook geen pijn maar het voelt echt als een mini prikje.. heel gek. bandenpijn voelt ook anders.. daarom weet ik ook niet wat het kan zijn.

5. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    die prikjes die ik voelde waren ook echt anders dan de menstruatieachtige krampen die ik 'normaal' heb door het groeien hoor.. daarom vond ik het ook zo gek dat dit ook door het groeien komt! maar het was na een week weer over dus heb er verder ook niet meer bij stil gestaan....
    maar het voelde wel echt als hele kleine speldenprikjes

6. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Ja heel raar!! ik dacht dat het misschien wel de baby was. maar dat is het dus niet.. het is mijn eerste dus ik weet echt niet hoe alles voelt en wat alles is..

7. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    hihi het is ook mijn eerste dus ik weet hoe het voelt om elke keer te denken "wat is dit nu weer.....?" gelukkig heb ik mijn beste vriendinnetje naast mij wonen die 14 weken geleden een baby heeft gehad, dus kan heel veel dingen over de zwangerschap aan haar vragen. het is niet voor het eerst dat ik haar midden in de nacht een berichtje stuur met "had jij dit en dat ook...?" haha!
    ik voel onze kleine wel al, en ik kan je zeggen dat dat heel anders voelt dan die steekjes. denk dat je daar snel genoeg ook wel achter gaat komen ;)
    wanneer heb je weer afspraak bij de vk? als je dan nog je steekjes hebt kan je het gewoon even aangeven toch

Deel Deze Pagina