Ik rol alle kanten op in mn slaap haha je lichaam draait zich vanzelf weer om als het niet lekker ligt.
Ik merk nu pas sinds een week ofzo dat het niet prettig is om op mijn rug te slapen. Mijn buik is te zwaar aan het worden, drukt teveel naar beneden en daar krijg ik het benauwd van. Als je er nog last van hebt zou ik gewoon lekker op je rug slapen..
Ja dan geeft je lichaam het zelf aan.. Gelukkig maar Knap dat sommige nog op hun buik slapen. Ik durf het echt niet haha
Ik slaap MET voedingskussen op mijn zij... Of op mijn rug, maar dat wel met voedingskussen onder mn knieën, anders is t voor mn bekken en onderrug niet te doen (BI). Ben doorgaans een buikslaper, maar krijg er nu harde buiken van, al die druk erop, dus dat lukt me echt niet meer...
Ik slaap ook nog steeds op mn rug! Ik heb dus juist laatst gelezen dat het de doorbloeding KAN belemmeren, maar dat dit ook erg ligt aan hoe je baby ligt, hoe je baarmoeder ligt en hoe diep je aorta zit. Het schijnt dat een derde van de zwangeren ongemak ervaren bij rugligging, maar het merendeel heeft dus weinig last. Ik neem aan dat het vast niet heel lekker meer ligt tegen de 40 weken, maar hier ligt het nog prima hoor nergens last van!
Als ik op mijn buik durf te gaan liggen dan krijg ik helemaal geen slaap want ons manneke begint dan gelijk een gek te schoppen
Wat een lef dames hier..gewoon op de buik! ik vind op me buik slapen het lekkerst maar dat durf ik echt niet meer. Nou ik ga me tanden poetsen en naar bed. Hopelijk een goede nachtrust met wissels van op me zij en me rug. Heerlijk haha.
Ai, hier een fervente rechterzijslaapster. Kan dat echt kwaad dan? Kan echt niet op mijn linkerzij in slaap vallen namelijk.
Hier heel de zwangerschap op mijn rug geslapen, normaal slaap ik op mijn buik maar ja dat ging dus niet meer en op mijn zij vond de baby niet prettig begon dan heel hard te schoppen. Ik heb nergens last van gehad
Slapen is hier ook een crime... Ik slaap over het algemeen op me rug en soms wissel ik het af op me rechterzijde... Links is een hel geef me twee minuten en dan schopt de kleine heel erg aan die kant dus is voor mij geen optie....
Ik sliep voorheen altijd op mijn buik maar dat was al heel gauw niet meer prettig.. Toen op de rug, maar dit geeft sinds een aantal weken een beetje een benauwend gevoel.. dus dan draai ik maar op een zij (meestal de linker), kan zo meestal wel in slaap komen maar 9 van de 10x word ik toch weer op mn rug wakker..
Ja dat benauwde kan dus komen door te weinig bloed toevoer lees ik hier. Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt
Ik begin op m'n linkerzijde, dan wordt ik binnen een paar minuten beurs getrapt van binnen Dan ga ik naar m'n rechterzijde, maar dat ligt niet lekker.. Uiteindelijk eindig ik op m'n rug, de ene keer helemaal plat op m'n rug, de andere keer een beetje half op m'n rug met opgetrokken been..
Ik heb van die slappe, rode kussens van Ikea -eentje achter mijn rug, eentje onder mijn buik - en dan nog een langwerpig kussen waar mijn "bovenste" been op kan leunen tijdens het zijslapen. Ik lig stabiel en als ik me wil omdraaien hoef ik geen hele tour uit te halen om alles weer goed te hebben liggen: Dan wordt mijn buik-kussen gewoon mijn rugkussen en andersom. Een body pillow heb ik geleend gehad van mijn schoonzus en 3 nachten uitgeprobeerd. Ik kon er niet aan wennen, maar sommige vrouwen vinden het een uitkomst voor een comfortabele lighouding.