Hoi, ik vroeg me af, wanneer hebben jullie verteld dat er een baby aan kwam? Onze dochter is al 6. Dus beseft dingen naar mijnidee meer. Daarom wil ik haar er zo min mogelijk mee in laten. voor zover mogelijk. Is al meerdere keren mis gegaan... Maarr we willen het wel als eerste aan haar vertellen. Dus ik ben bijna 13 weken en niemand weet het. Morgen uitslag combinatietest. En dan vertellen... Ik vroeg me dus hoe andere dat hebben aangepakt.
Hier hebben we het ook verteld na de combitest met 11+5 Onze knullen zijn 5 en 7 en ze hadden al door dat mama ziek was, mama veel moest slapen en mama heel misselijk was. Mijn buik groeide ook giga snel. Doe wat voor jou goed voelt. Het klinkt lullig, maar het kan ieder moment misgaan... Onze zoontjes keken al maanden uit naar de geboorte van hun nichtje, die overleed met 38 weken plots in de buik
Na de combinatietest lijkt me een mooi moment. Er is dan iets meer zekerheid over hoe het met de baby gaat. Zoals Mamama zegt, het kan natuurlijk altijd misgaan, maar goed, de eerste kritieke weken zijn voorbij en zo heeft een broertje/zusje de tijd om aan het idee te gaan wennen.
Tsjaa. Ik heb t afgelopen maandag verteld, na een goede echo met 8 weken... Er waren er al een aantal Die het wisten en ik wil niet dat mijn zoontje het als laatste weet...
Wij hebben het direct verteld, maar onze zoon liep al jaren mee in het medische traject.. Ik kan me ook voorstellen dat, als het al meerdere keren mis is gegaan, je daar een stuk voorzichtiger mee bent. Ik denk dat iedereen gewoon moet doen wat goed voelt en waarvan zij denken dat het het beste is voor hun kind
Hier met 12 wk verteld. We hadden toen ook de familie ingelicht en ik wilde niet dat ze het via hen hoorden. Hangt erg van de leeftijd van het kind af, maar een 6-jarige heeft dingen snel door en de oren altijd open. Maar ik begrijp dat je het spannend vindt. Succes!
Hier heb ik ook meteen verteld na de test eigenlijk Ze zijn 7,6,4 jaar oud Jongste vind nu wel lang duren,ik heb gezegd dat de baby ongeveer komt als ze grote broer 8 word eind maart ben 2 april uitgerekend Verder zien ze,ook dat je merr rust sneller moe bent veek overgeven eerste wekem
Volgens mij wist mijn dochtertje het eerder dan mij 😂 die zei ineens 'ik word grote zus'😏
Ik heb het na de eerste goede echo verteld. Tja zekerheid dat alles goed komt heb je de hele zwangerschap niet. Nu je 13 weken bent kun je het best vertellen toch?
Mijn zoon van bijna vier had op school verteld dat mama een baby in de buik heeft....we hadden het hem nog niet verteld. Maar we willen iedereenI het pas met kerst vertellen en hem niet te ver van te voren anders "verraad" hij het al. Ik denk dat ze het eerder in de gaten hebben dan wij denken, haha! Het zijn slimmeriken,
Heey, Bedankt voor de reacties. =) We krijgen vandaag de uitslag van de combinatietest. ( tenminste vandaag 1 week geleden moet uiterlijk vandaag toch ) Dan gaan we het vertellen. Weet dat iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. maar was gewoon nieuwsgierig hoe jullie dat aangepakt hebben. Ik denk echt dat het voor mijn dochter een enorme klap zou zijn. Ze zeurt al 3 jaar non stop om eenbroertje of zusje haha. Ze wil al haar spullen bewaren. En danzegt ze altijd dat is voor mijn broertje of zusje. En dit terwijl wij nooit onze wensen met haar besproken hebben of iets. haha
Dankjewel... vanavond vertellen denk.. ze is nu bij een vriendinnetje spelen. en drna heeft ze kerstdinner op school waar ze la twee weken zenuwachtg voor is haha. Ik wil haar het liefst nu ophalen en vertellen hahahahha .. wat erg.