slapen op vakantie...Drama.....

Discussie in 'De lounge' gestart door fluitketel, 8 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Werkt dat zo snel ja? Wist ik niet en had ik dus ook niet verwacht: weer wat geleerd! :thumup:

2. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik vind "vreemde" bedden vies (ik zeg niet dat ze vies zijn, het is mijn eigen bedachte
    "fobie" :cry:)
    Ik denk te veel na over de andere mensen die erin gelegen hebben; hun zweet, kwijl, andere lichaam-sappen.....brrr.....
    Dus lig ik altijd op een extra handdoek, maar de gedachten krijg ik niet uit mijn hoofd.
    Ik slaap wel goed bij familie:)

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ja ik heb mij letterlijk aan kasten en bureaus vastgehouden om zonder te vallen in mijn bed terecht te komen. Moest er toen ook erg om lachen dat ik weer te eigenwijs was om naar de huisarts te luisteren. Heb die pillen na die nacht wel weg gegooid. Want ik sliep echt maar 4 uur.

mamabri vindt dit leuk.
  4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het ligt bij mij er aan op wat voor bed ik slaap.
    Thuis hebben we een grote boxspring dus daar ben ik dan ook aan gewend. Zodra ik op een normaal bed slaap zijn mijn nachten ook nog slechter.
    Wanneer we een vakantie boeken let ik dus echt op de bedden.

Momenteel zijn we bij mijn schoonfamilie in Afrika, en slaap ik op een dun matrasje op de grond. Er zijn wel bedden maar die staan in kamers waar het voor ons te warm is om te slapen. Gelukkig zijn de dagen zo druk dat ik zo moe ben en dus diep slaap. Wel word ik altijd met spierpijn wakker.

Ik zal inderdaad eens informeren bij de huisarts, slaappillen zal ik zelf niet zo snel aan beginnen, of anders een lichte dosis.

5. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb daar wel eens een onderzoek over gelezen dat je in een andere omgeving extra alert kan zijn. Ik slaap meestal de eerste nacht slecht. Wat de slaappillen betreft, het ligt er helemaal aan wat voor soort slaappillen je krijgt, in welke dosering en hoe je lichaam erop reageert. En dat je er slechts 4 uur van slaapt hoeft dus ook niet perse. Als je er zo een last van hebt, zou je het een keer kunnen proberen want een vakantie zonder slaap is gewoon ontzettend rot en zonde.

Deel Deze Pagina