Hoi, Wij gaan in mei op vakantie naar Turkije. Evi slaapt dan bij ons op de kamer in een kinderbedje. Thuis slaapt ze eigenlijk al bijna vanaf het begin op haar eigen kamertje. Nu maak ik me een beetje zorgen of dit problemen gaat geven als we straks weer thuis zijn... Wat denken jullie, of hoe hebben jullie dat ervaren? Groetjes
ik denk dat dat wel meevalt, op vakantie is een hele andere omgeving en als je haar nou thuis bij jullie op de kamer zou leggen zou weer wat anders zijn. denk dat je je niet druk hoeft te maken. veel plezier op vakantie 8)
Nee, ik heb ook wel zoiets van 'iedereen met een klein kindje doet het toch zo' Maar dat komt denk ik een beetje omdat wij 6 maanden hebben getobt met haar slapen 's-nachts, en nu slaapt ze sinds begin dit jaar eindelijk goed. Dus misschien dat ik er daarom een beetje huiverig voor ben...
Wij zijn een week naar London geweest, Iman sliep daar bij ons op de kamer en erna weer gewoon in haar eigen bedje thuis. No problemo!
Wij zijn pas een weekend weg geweest, Steven lag in z'n campingbedje naast mij. Hij vond het erg leuk, de 1e nacht moest hij wennen, en was erg verdrietig, daarna vond hij het erg leuk, wij deden heel stil, en met de tv aan viel hij zo in slaap. Hij lachte steeds naar mij, en dat gaas vond hij ook erg interressant. Als ik s'nachts wakker werd, ging ik gewoon luisteren of hij nog ademde, zo stil was hij. In juni gaan we een week naar Duitsland, maar dan heeft hij een eigen kamer.Ik zie wel hoe het gaat, we nemen bedje mee, dus als het niks word mag hij naast ons bed. We zien wel, go with the flow.
Dat is per kind verschillend denk ik, dat kan je niet op voorhand zeggen! Maar probeer je er nu niet al te druk om te maken, je hebt al geboekt en gaat lekker op vakantie, geniet daarvan en je ziet wel hoe het daar loopt! Kinderen zijn onvoorspelbaar, ze kan net zo goed thuis ineens weer een dipje krijgen met slapen! Maar ik denk wel dat je idd wel moet beseffen dat het wel problemen kan geven, want je hebt nu alleen succes verhalen gelezen, maar het kan net zo goed natuurlijk bij jullie helemaal anders gaan, maar ook daar komt een einde aan! Kinderen moeten het natuurlijk ook allemaal verwerken wat ze mee maken en dat doen ze meestal thuis in hun vertrouwde omgeving! Maar eerst lekker op vakantie...