Slapen op vakantie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by brownielover, Aug 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,155
    3,036
    113
    Nederland
    Hoi allemaal,

Volgende week vrijdag vertrekken we met de auto naar frankrijk voor 7 nachten, samen met onze schoonbroer,zus en hun zoon van 18 maand.
    We zitten met zijn 6en in een sta caravan met 3 slaapkamers.
    Betekend dus dat 1 van de kids bij ouders moet slapen of in het woongedeelte.

Nu slaapt onze dochter echt NIET als wij erbij zijn dus zij zal apart moeten slapen. Hoe ons neefje slaapt weet ik niet echt:)

Nu waren we gister bbq-en bij hun, dochter in campingbed in de woonkamer maar wou niet slapen. Hard huilen, dus neefje ook wakker. Nu zat er n verdieping tussen, maar straks op vak. Alleen een schotje:$

Ik maak me dus n beetje zorgen dat ze én niet wil slapen, én dat ze elkaar wakker houden..

Iemand tips hoe ik (we) dit het beste kan voorbereiden?

Vast bedankt :)

2. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,155
    3,036
    113
    Nederland
    Niemand?

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Maar ik Neem aan dat jullie niet tegelijk met de kleintjes naar bed gaan?
    Je brengt haar rond 8 uur naar bed of Hoelaat ze normaal gaat en zelf een beetje zachtjes doen en een paar uur later erbij kruipen

4. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik was aan het zoeken hoe ik ipv een camping bed een kindje kom laten slapen. ik las een tip van een matrasje met voor en achter een door gesneden bananen doos!
    zo zou je misschien met haar eigen matras een bedje na kunnen bootsen?
    dat heet echt kamperen!

dan is het probleem met het schotje nog niet opgelost, maar wel met het bed probleem..

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,246
    681
    113
    Ik zou wel proberen om haar sowieso in een aparte kamer te laten slapen. Als ik mijn dochter in de woonkamer zou zetten in een campingbedje zal ze ook wel niet slapen. En ook zorgen dat je de gordijnen dicht kunnen zodat ze weet dat ze moet gaan slapen. Bij jullie op de kamer zou ook kunnen toch, jullie komen toch pas veel later om te slapen? en proberen zachtjes te doen!

Fijne vakantie!

6. tuc

tuc Niet meer actief

hmm, hebben jullie daar niet eerder overnagedacht dan??

Hier zo vaak met kindjes op 1 slaapkamer, kindjes eerst naar bed en wij toch pas later.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Hier ging samen op 1 kamer slapen op vakantie ineens wel goed, thuis niet. Zou het gewoon proberen!

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

haha daar zou ik over nadenken vooooor er geboekt gaat worden :p

Hier ging het gewoon goed bij ons op de kamer! En heel zachtjes doen valt ook wel mee als ze in een diepe slaap zijn. Gewoon proberen en anders kan hopelijk de 3e slaapkamer voor jullie dochter zijn. En anders wordt het vechten :p

9. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,155
    3,036
    113
    Nederland
    Hahahaha nee... Blonde actie

Opzich als ze slaapt kunnen wij wel naar bed daar zie ik niet tegenop, eerder tgen het feit dat ze elkaar wakker kunnen/gaan huilen omdat de kamer vreemd is ofzo

10. Sunlover

Sunlover Bekend lid

Jan 26, 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je er weinig aan kunt doen. Wij zijn net terug en onze zoon sliep eerste navht ook onrustig. Inslapen lukte niet, huilen, dus ben er bij gebleven, hand op zijn eug en na 10 min was ie weg...

Muren zijn zo dun, ookal liggen ze apart, in 1 caravan hoor je alles.

11. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    past er wel een.bedje bij? in een stacaravan? Bij ons paste dat nml echt niet!! En in de woonkamer lijkt me erg onrustig aangeZien jullie daar allemaal nog door moeten!

Share This Page