Bedankt allemaal voor jullie tips. Ik heb inderdaad ook nagedacht over inbakeren omdat ze inderdaad erg druk is met haar beentjes en armpjes, hoewel dit meevalt als ze in slaap valt. Ze 'slaat' zichzelf niet wakker. De draagdoek ga ik zeker ook in overweging nemen! Inderdaad erg handig!!!
Hier ook een baby die zich naar mijn idee zelf wakker houdt. Hij maait enorm met zn handjes en is vrij onrustig. Als ik ga wandelen valt hij wel binnen no time in slaap en 's nachts gaat tot nu toe ook nog steeds goed. Ik heb een draagdoek besteld, komt als het goed is morgen binnen. En van een vriendin van mij kan ik de puckababy lenen. Ben erg benieuwd of het werkt. Ik zal het even laten weten hier.
Persoonlijk hou ik helemaal niet van inbakeren bij de kleintjes... (let op dat als je BV geeft je kan dan de eerste hongersignalen missen) mijn zoontje kon ook niet goed slapen toen hij zo klein was, alleen op zijn zij sliep hij redelijk... later bleek dat hij gewoon een buikslapertje is. Trouwens een draagdoek werkt fantastisch, je kindje is bij mama en word rustig door jouw warmte/hartslag en bewegingen!
mijn zoontje had zelfde probleem ik heb hem in de kinder wagenbak gelegd en dat ging prima en later ging ik zijn kinderwagen bak in bedje zetten bij hem dan is dat toch vertrouwd en zo 1 week in zijn eigen bedje in de kinderwagen bak te hebben gelegden ging hij daaruit en in zijn eigen bedje
Hoi bengeltje, dat is inderdaad ook een idee. We proberen hier gewoon maar wat. Ik heb haar nu in een wipper gelegd met trilfunctie, binnen een minuut was ze weg! Moet je kijken: (lief he?):
Mijn zoontje van 6 weken weigert ook om overdag te slapen. Heb de puckababy aangeschaft en dit werkt fantastisch!!! Laat hem nu na de voeding eerst even in de box liggen en ga met hem "spelen"....vervolgens bij gaap-bewegingen hup naar boven, in de puckababy en slapen maar!.....Hij slaapt nog wel steeds kort overdag maar hij slaapt tenminste...... proberen waard!
Ik heb Sven nu ook voor het eerst in de puckababy liggen en hij is vanaf dat hij er in ging al rustig. Nu wil ik even afkloppen, want misschien is het toeval hoor. Ook is mijn draagdoek binnengekomen en heb hem er al even ingehad en ook daar werd hij erg rustig van. Hij viel binnen no time in slaap en heb hem daarna overgelegd in zn bedje. En dat heeft hij goed volgehouden tot het tijd werd voor zn flesje.
Hier nog zo een die vanaf de geboorte geen minuut wil slapen overdag,heel soms heeft ze een slaapdagje dan lukt het wel maar als dat 1 x per maand is is het nog veel Best erg vermoeiend omdat ze ook echt de hele dag bij me wil zitten maar ik houd hoop en probeer haar sinds een week overdag ook soms weer in haar bedje te leggen,gister heeft ze ook zowaar 2 x een half uurtje geslapen dus gaat de goede kant op