stomme sneeuw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door L83, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    hoi hoi,
    Ik moet even mijn frustratie kwijt over die "stomme"sneeuw, er ligt hier echt een heel dik pak en ik vind het echt prachtig, en wil er lekker buiten van gaan genieten, ik wandel erg graag en ben graag buiten.
    Gewoon doen zul je nu denken, maar er is echt geen doorkomen aan met de kinderwagen, ik duw en trek me een ongeluk en kom nog bijna niet vooruit.
    Normaal zou ik nu de draagdoek gebruiken maar ik ben door mijn rug gegaan dus dat gaat nu ook niet.
    Een slee hebben we niet en om die te kunnen kopen moet ik dus eerst bij een winkel zien te komen :(
    Maar goed jullie kunnen er ook niks mee maar het is wel lekker om even van me af te schrijven.:)

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    tIs zo warm. De zon brandt ook enorm, er even uit met de kleine is no fun.
    Was net even met 'r voetballen, man, je haar smelt op je hoofd, en die bal wordt helemaal zacht. Dus maar weer naar binnen en straks om een uurtje of 6 nog even buiten spelen als het wat koeler is, net voor het donker wordt.

Elk weer heeft zo z'n charme ;)

3. Tese

Tese Niet meer actief

Het is inderdaad echt adembenemend om te zien. Maar ook erg lastig! ;) Ze zeggen dat het morgenochtend op de weg helemaal geen doen is en mn man wil naar zn werk terwijl hij nog zat vrije dagen heeft. Pffff why???

4. Tese

Tese Niet meer actief

:D Wat een zeikerds zijn we eigenlijk he?

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik word er ook doodziek van...ik zit al sinds vrijdag binnen door die sneeuw, en ik ben ook nog eens twee weken alleen thuis. Met een kind dat snotverkouden is en ook nog eens midden in een sprong zit. Doffe ellende dus :x Ik hoop dat de sneeuw donderdag minder is, want dan kan ik weer naar mijn werk. Heerlijk!

6. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    tja, misschien een beetje een zeikerd, maar gister en zaterdag de hele dag gewerkt en over de weg gegleden zo glad was/ is het, morgen ook weer werken dus ik wilde er vandaag echt van gaan genieten, maar helaas, misschien dan geen stomme sneeuw want die is vooral erg mooi, maar stomme rug dan ;), hierdoor kan ik hem niet zelf dragen :(.
    Ik ben echt een buiten mens vind het gewoon niks om de hele dag binnen te zijn, dus dan kun je soms best even balen.

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier kan k alleen met de slee de deur uit, want lopend gaat niet met mn mannetje: hij wil absoluut geen regenlaarsjes aan en moonbootsjes heb ik (nog) niet.
    Vanochend dus met een jengelend/huilend kind op de slee (met laarsjes aan) naar de supermarkt geploeterd door de diepe sneeuw en zeulend met een zware boodschappentas terug...

heb nu de hele dag al zitten speuren op internet en heb net 2de hands moonboots gekocht op mp (nieuw nergens meer te krijgen schijnt, maar maakt ook niet uit, want heb geen auto om bij een winkel te komen). heb mn vader zo gek/lief gekregen om die moonbootsjes te gaan ophalen bij de verkoper.. En nu maar hopen dat mn kleine die wel aan wil......

wat een gedoe.... ;)

8. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    tuurlijk is de sneeuw ook heel mooi en leuk, maar af en toe lekker zeuren mag ook wel eens toch? ;)

9. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    :) dank je

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vind sneeuw helemaal niet mooi, en ook niet leuk! :x
    Geef mij de zomer maar...ik vlieg tegen de muren op hier...grrr...

11. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    @MaryWoods: nu maar hopen dat hij die wel aan wil, met een huilend en jengelend kind door de sneeuw ploeteren is idd niet leuk

12. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Wil er ook zo graag op uit met Anne in de wandelwagen maar ik probeer het niet. manlief ging met fiets naar werk (kan ook niet anders want we hebben geen auto) en dat was redelijk te doen (in de stad), maar hij zei dat het op de stoepen net zo hoog ligt als hier in de achtertuin. Dus dan maar weer binnen zitten. Ach, ik vermaak me wel met internet en tv, maar het moet niet te lang duren, morgen weer werken, maar de bussen rijden niet, dus misschien weer dagje vrij. En dan ook nog kerstboodschappen doen in die rotsneeuw! Blehhh

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Heb je luchtbanden onder de kinderwagen? want ik kan nog goed met de wandelwagen door de sneeuw komen ;) en er ligt hier 30 cm. Maar ik voel me ook opgesloten inm. even naar de winkel kan nog maar dan is mijn zoon snel koud en gaan we snel weer naar huis. Het is wel mooi hoor deze sneeuw. Maar vandaag naar mijn werk met de trein is een ellende! had vandaag echt even goed de balen in :x anderhalf uur bezig geweest om op het werk te komen (normaal 20 minuten) en terug was helemaal een ramp en dan wil je zo graag naar huis toe naar je kindje ;)

14. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje zit altijd in de buggy, maar heb nu de wandelwagen van zolder gehaald, die heeft luchtbanden, maar nog heb ik me lens lopen duwen. En die kleine zat maar te lachen en Boem boem te roepen met al die hobbels. Bij mij gutste het zweet van mijn rug, maar die kleine vond het geweldig!

15. Joycepr

Joycepr Nieuw lid

16 jun 2008
    4
    0
    0
    Spijkenisse
    ik zou morgen ook weg gaan had een Afspraak maar die heb ik afgezecht om dat het moelijk is om met me dochter naar me moeder te gaan die zou op haar passen en kinderwagen duwen is nu best wel moelijk had Donderdag al moeite mee en nu is het erger dan donderdag dus ik blijf lekker thuis

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha ja hoer ook soms moeite door de sneeuw heen te komen met de wandelwagen. Maar ja dan moeten er toch boodschappen worden gedaan en dan ga je toch maar even were moeilijk doen. Ik geniet wel van het mooie zicht ja. Het ziet er zo heel sprookjesachtig uit. Moesten gister een stuk lopen en het sneeuwde dan is het echt heel koud. Mar als het droog is is het hier kwa kou gelukkig goed te doen.

17. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Joepie!! Hij wil ze aan! ;) Veel te groot, maar extra sokken aan en huppakee! Ziet er stoer uit joh, met die moonboots! ;)

Ik zou vandaag met de bus naar A'dam om nog wat laatste kerstcadeautjes te kopen... hoop dat er een bus rijdt....anders dan heb ik voor de één heel veel cadeautjes en voor de ander juist weinig....

18. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Hoi
    Ik dacht ook dat een draagdoek handig was met dit weer. Stond ik in gepakt en al besefte ik dat dit toch niet zo veilig is. Je zal maar vallen met dit weer. Dan is een draagdoek toch echt geen goed idee. Dus heb er maar van afgezien om die nu om te doen.

19. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik gebruik mijn draagzak ook liever niet met die weer, veel te glibberig.
    Wel ben ik al 2 dgn met de wandelwagen op pas geweest. Er zijn stukjes dat je moet ploeteren, maar verder loop ik gewoon over de aangelopen sneeuw, dat is het beste en erg goed te doen.
    Met pijn en moeite heb ik ook een slee geregeld, maar dochterlief vindt dat niet zo geweldig :D. x

20. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik baal er ook een beetje van inmiddels! Ik kan met Caitlin zo echt niet naar buiten in de kinderwagen en ik ben bang dat de draagdoek te koud is. :(

Deel Deze Pagina