Pampers, gebruik ze al sinds zijn geboorte en nu nog. Ga ze voor ons dochtertje ook halen. Mijn zoontje heeft gewoon nog nooit luier uitslag gehad!
Bij Joris konden we alleen maar Pampers gebruiken. Andere merken kreeg hij vrijwel gelijk luieruitslag van... En nu zijn we dus weer van plan om alleen maar pampers aan te schaffen voor ons 2e frummeltje...
Had altojd Pampers ook omdat je daarmee een goed doel.steunde. inmiddels al een aantal maanden AH eigen merk. Ik merk geen verschil. Onze zoon rommelt met doorkomende kiezen, dus veel ' spetterpoep' en dan blijft het bij de Ah zelfs beter binnen de randjes dan de Pampers van het kdv. Het is toch uitproberen wat voor jouw kindje het beste werkt
Pampers de eerste 8 maanden en daarna Kruidvat en Eurofit. De reden dat ik vooral in het begin koos voor Pampers is omdat ik alle andere luiers nogal hard en stug vond voor mijn pasgebore dochter.
Had altijd van de kruidvat tot deze zijn verandert. Daarna vond ik het helemaal niks meer. Nu vanaf de geboorte pampers. Wel eens een andere luier geprobeerd. Maar nee pampers vind ik toch het beste. Zoontje is nu net 1 geworden. En 14 januari ben ik uitgerekend ook dan ga ik weer voor pampers.
Ligt eraan waar ik op dat moment ben, kruidvat, lidle of aldi maakt me niks uit... die van de c1000 zal ik niet gauw meer kopen... omdat ze om de haverklap doorlekken
alleen maar pampers! de rest lekt ze allemaal zo door en vind ik ook veel te stug! het idee alsof ze een blok karton tussen hun beentjes hebben! pampers is heerlijk soepel!
Hier was dochter s`nachts vaak nat van pampers en huggie....nu gebruiken we kruitvat en c1000...bevallen beide een stuk beter ook in de portemonnee!!
Gebruik pampers en kruidvatluiers nu. Persoonlijk vind ik pampers het fijnst. Zijn zacht, lekken niet door. Wel vind ik bij pampers dat ik sneller urine ruik als bij de kruidvat luiers.
Pampers vind ik persoonlijk het fijnst, maar mijn portomonee niet. Wij gebruiken: Lidl, Etos, Appie Hein luiers. Ligt er aan waar we zijn om boodschappen te doen. Voor de beeb gaan we eerst starten met pampers ivm gevoelig huidje. Dan ga ik proberen welk merk hij verdraagt.
In het begin zeker pampers. Daarna zijn we overgestapt op Aldi-luiers. De enige luier, waarin ze 's ochtends geen nat bed heeft en een stuk betaalbaarder dan pampers als ze ouder zijn. Ter vergelijking: voor pampers betaal ik ruim 10 euro voor 28 luiers (hoe groter de maat, hoe minder er in het pak zit) en bij de Aldi 11.50 voor 70 luiers!
Bij zowel Levi als Elin hebben we altijd kruidvat en aldi gebruikt.Bevallen prima. Op het kdv gebruiken ze Pampers,maar moet zeggen dat ik er niet zo tevreden over ben. Lijkt vaak wel of ze zo goed opnemen dat de urine er aan de buitenkant weer uit komt.Vind ze vaak erg vochtig aanvoelen ( en kosten een hele hoop geld,vandaar dat ik ze niet koop )
Kruidvat! En die heeeel goedkope van Kruidvat (Europrofit) zijn ook prima voor een zindelijk wordende peuter
Ja die zijn idd ook goed ! Zijn er ( hier iig ) pas vanaf maat 4 maar sinds Elin daar in past ben ik ook over gestapt naar die.
voor de baby beginnen wij met pampers want die vond ik erg prettig, maar na de new baby stappen we over op kruidvat, goedkoper, blijven droger en stinken niet zo vind ik.