Help! Sandaaltjes gezocht maat 23

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kleinliefje, May 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleinliefje

kleinliefje Niet meer actief

Heb ik dit? Eindelijk de perfecte sandaaltjes gevonden voor dochter zijn ze nergens meer te verkrijgen. Ze zijn van Gioseppo. Hier nog Google experts? Dit zijn ze:

View attachment 457464

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

3. kleinliefje

Hey Kiekske, dankje alleen zoek ik de zilverkleurige. Maar bedankt voor het meedenken.

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Sorry, leken erg wit op mijn telefoon ;)
    Even zoeken op gioseppo bombo zilver. Misschien in het buitenland?

5. kleinliefje

Ik heb ze gevonden op een webshop alleen ziet er niet echt professioneel uit.

6. kleinliefje

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Als je op hun facebook kijkt, zie je dat ze pas 8 april met een webshop is gestart. Ik zou eens even op facebook kijken of er reacties zijn ofzo.

8. kleinliefje

Lastig! Haha ik wil ze zooo graag en dit is de enige winkel die ik heb gevonden in NL en buitenland die ze nog hebben in de maat. Ik vind nergens slechte dingen en ook op de facebook van de eigenaar worden fotos van kindjes/gezin geplaatst met veel reacties van mensen die bekenden lijken te zijn.

Het enige rare is het rekeningnummer, het lijkt een soort prepaid creditcard. In de Ideal omschrijving staat een begunstige t.n.v. Skrill.

9. kleinliefje

Bedankt in elk geval voor het meedenken, ik denk dat ik de gok maar waag. Ze zijn daar ook nog eens afgeprijsd.

Share This Page