HELP. Net zwanger, verlies, zo onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mammatje89, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik ben zooo ontzettend onzeker.

Ik ben nu net 6 weekjes zwanger. Maar nu had ik vorige week 1 keer roze verlies met af vegen. Schrok me dood maar niks ergs.
    Nu heb ik al een paar dagen, niet achter elkaar, maar de ene dag wel en de andere dag niet, bruinverlies.
    Opzich niet zo erg, is oud bloed kan geen kwaad, maar net had ik wel rood bloed. Niet echt rood rood, maar een beetje donker en menstruatie bloed.

Ik heb verder geen pijn ofzo. Geen buikpijn.
    En heb wel echt de zwangerschapskwaaltjes zoals, gevoelige borsten, humeurig, opruimerig, vaak plassen, meer eten.

Kan het kwaad als je 1 keer wat roodachtig bloes verlies, is er reden tot paniek of moet ik gewoon even afwachten. Ik heb dinsdag de 15e me 1e echo.

Liefs,

Mammatje89

2. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    ik word zo gek van onzekerheid, eerst geplast waardoor ik wat bloedverlies had, Ga nu net plassen en is het weer gewoon helder. Pfff word er echt gek van

3. helma85

helma85 Niet meer actief

geen echte reden tot paniek. Zolang je geen hele erge pijn en hevige bloedverlies heb, is er niks aan de hand.
    Dit heeft allemaal te maken met de innesteling. Heb ik ook 2 dagen gehad. Is nu weer over.

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meen gehoord te hebben dat 50% van alle vrouwen weleens bloedverlies heeft tijdens de zwangerschap. Snap dat het je onzeker maakt, ik heb het zelf ook gehad. Zelfs met een week of 13 nog een heftige bloeding gehad en zie mijn banner!

5. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Nou meiden ik had dus gister avond best wel wat bloed verloren. naarmate de nacht werd het minder, en nu heb ik het nog een klein beetje. Net een menstruatie zeg maar. Ik verlies niks maar met plassen komt er wel bloed mee.. Ik was helemaal in de stress gister avond helemaal over mijn toeren. Ik ga zometeen ook even de vk bellen voor eventueel alvast een echo.

6. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Wat naar die onzekerheid. Het kan nog alle kanten op.
    Goed dat je even de VK belt. Ik hoop dat ze je kan geruststellen met een goede echo! Succes!

Zelf heb ik gisteren ook bruin bloed verloren. Weet dat het niks hoeft te betekenen, maar het maakt toch bezorgd.

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Snap dat je bang bent maar het hoeft niks te betekenen.
    Meid, ik zou gewoon voor een echo vragen hoor!
    Zo in onzekerheid zitten is helemaal niks..

Zelf heb ik weken bruinverlies gehad en 1xtje beetje rood maar niet zoveel.
    Er zijn zoveel verhalen over die goed en slecht aflopen.
    Gewoon een echo vragen hoor!!

8. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi meiden bedankt voor jullie reacties.

Het verhaal is als volgt.

Donderdag avond dus een bloeding gehad. Waarvan ook helderrood bloed.
    Donderdag nacht, vrijdag overdag en nacht ook nog verlies gehad. meer licht roze en bruinig en licht roodachtig. Zaterdag ochtend ook licht nog en zaterdag avond was het weg. helemaal schoon helder plas. Nu vanmorgen wakker geworden, was er ook niks aan de hand. Koffie gedronken, ga ik net plassen, is het weer rood.
    Het is een beetje menstrutieachtig.

Ik heb absoluut geeen pijn.

Morgen zowieso de vk bellen voor het maken van een echo.

Maar mocht het mis zijn, dan was het toch allang afgekomen of had ik echt pijn moeten hebben?

Is er reden tot paniek? Of hebben meerdere vrouwen hier last van gehad?

Echt zo erg die onzekerheid. pfff

9. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Het kan beide kanten op. Je hebt een 50/50 kans dat alles nog goed zit wanneer je bij een prille zwangerschap bloedverlies hebt. Helaas is het een fabeltje dat een miskraam gepaard moet gaan met krampen en dergelijke, dat is niet altijd het geval.

Zou zeker maandag de verloskundige bellen, wanneer je voorbij de 6 weken bent kunnen ze wel iets zien op de echo, met een beetje geluk ook een kloppend hartje.

Hoop voor je dat alles nog goed zit!!!

Sterkte....

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik kreeg rond de 10/11 weken last van roze/bruin verlies.. Krampen en stolsels kwamen pas na een inwendig onderzoek..
    Ben na 2 x Cytotec met spoed gecurreteerd met precies 12 weken..Beebje had niet zelf losgelaten..

Ik denk dat het verstandig is om op korte termijn een echo te laten maken, met een beetje mazzel zie je al een hartje! Maar al die stress is ook niet goed voor jou en de beeb.

Succes!

11. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb ook vaak licht bloedverlies gehad tijdens begin van de zwangerschap.. Na 14 weken heel hevige bloeding.. totaal geen pijn.. Alles was nog in orde. Uiteindelijk toch fout gegaan..

Een kennis van me heeft de hele zwangerschap lang bloedverlies gehad en die heeft een gezond kindje op de wereld gezet..

Iedere zwangerschap is anders.. Gewoon aangeven dat je gek wordt van de zorgen en dan krijg je echt wel een echo!

Sterkte!

12. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi Meiden,
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ben nu gelukkig sinds zaterdag avond van het verlies af. Alleen gister ochtend 1 keer bloed verloren met plassen maar daarna was het weer over.

Ik ga zometeen om 10 uur zowieso mijn vk bellen of ik even langs kan komen voor een echo. Had zowieso al een echo gepland staan voor volgende week maar ga vragen of dat nu al kan.

Liefss

13. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi meiden, wilde jullie even laten wete dat ik vanavond om half 9 een echo krijg. Ik laat jullie weten hoe het is gegaan.
    xxxx

14. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Goed dat je gebeld hebt! Ik heb ook met 6 weken bloedverlies gehad..

Deel Deze Pagina