Bijna 1..cadeau ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Onje, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Mijn baby is bijna een dreumes ! :D
    Maar nu...een verjaardag cadeau !
    Maar wat in godsnaam??

Ik heb al velen topics gelezen, zijn er al aardig wat gestart hierover.

Er komen wel wat mensen dus heb op lijstje.nl wat dingetjes neergezet waardoor er eigenlijk niets "overblijft" voor ons.

Eergisteren komt opa ineens aan met een grote doos de 3 in 1 Zebra step van Vtech, geweldig ding trouwens! Maarja die kan dus van het lijstje af..
    Van opa krijgt hij met Sinterklaas een loop/duw fiets.
    Van opa krijgt hij met zijn verjaardag een elecktrische mini cabrio.

Babywalker van vtech heeft hij al hij heeft een zooitje little people, blokken, vormenstoof.
    Op het lijstje staan oa wat dingen van toettoet van vtech, een speeltentje, een activiteitenkubus, een zand en watertafel voor op het balkon en nog wat dingen. Eigenlijk zijn wij er zeker van dat wij alles krijgen wat op het lijstje staat, dat is namelijk hier en daar al verklapt.

Een abbo op ballorig artis etc etc is niets voor ons.

Nu zit ik te denken om een peuterbankje te bestellen met zijn naam erop bij kidzimpulz. Is dat wat? Of heeft iemand nog een anders geweldig idee?

Als ik nou eens helemaal geen cadeau koop?
    Is toch niet heel raar ?
    Dan zet ik wat centjes apart voor zomerkleding ofzo.

2. Yil

Yil Bekend lid

Mar 16, 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Je kunt ook een mooie speelgoedkist (voor al dat speelgoed dat hij krijgt ;)) kopen. Zijn websites waar ze hele leuke en persoonlijke speelgoedkisten maken. Ook leuke kleurspulletjes (vingerverf/waskrijtjes/stoepkrijt) zijn leuk voor die kleintjes. Maar helemaal geen speelgoed geven en een mooi bedrag opzij zetten is natuurlijk ook heel fijn voor die kleine. Heeft hij nu misschien niets aan, maar is wel zo prettig voor later. Denk aan een studie of een reis, of misschien voor een cadeau voor als hij iets ouder is.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben van mn schoonouders met tycho zn 2e verjaardag een tafeltje met twee stoeltjes gehad van ikea. Hij heeft heeeel lang in de box gezeten (tot 18maanden) en toen wilde hij niet meer. En om hem toch een plekje te geven vior zichzelf hebben we dat gevraagd,missch kun je dat kopen? Zandbak voor de zomer,of zo'n schelp waar je ook water in kan doen...

En nee ik zou het niet raar vinden om niks te kopen,zo te lezen krijgt hij zat cadeaus! Indd geld apart zetten voor kleding is toch ook leuk? Hij heeft het toch niet door,het is alleen voor jezelf missch niet leuk om iets "tastbaars" te geven. Maar missch kun je wat kleins kopen?

Onze ervaring is van zoons verjaardag dat iedereen tegelijk binnen kwam en dat hij het een na andere cadeautje moest uitpakken en nergens geen tijd had om mee te spelen! Dus wat dat betreft zou je er niet verkeerd aan doen om niks te kopen. X

4. Onje

Onje Niet meer actief

Dank jullie wel meiden.
    Een speelgoed kist zat ik ook aan te denken
    Een tafel en stoeltje ook en dan voor beide het liefst met zijn eigen naam/geboortekaartje erop!

Niets geven en wat opzij zetten is denk ik toch het verstandigste idee! Aangezien hij al genoeg gaat krijgen.
    En dan ook nog eens alles in 1 maand sinterklaas verjaardag kerst.

Dus geen ideeen meer haha houd maar op anders kan ik de verleiding niet weerstaan !!

5. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hadden wij ook.. Ons moppie is 11 nov. 1 jaar geworden! Wij zelf hebben speelgoed gekocht met muziek erin, met figuurtjes.. en nog meer speelgoed, met gekleurde ballen en zo en een fiets.. van little tikes, heeel erg leuk en hij vind het fantastisch als je een stukje gaat wandelen. Zitten gordels bij en steuntjes voor de voetjes omdat ze nog niet zelf bij de trappers kunnen komen en een stang zodat je hem kan voort duwen.. Heel erg leuk en die fiets kun je gebruiken tot 39 maand.. zodat ze dan zelf kunnen fietsen, zonder stang en gordel :D

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

7. Onje

Onje Niet meer actief

Ik zie net een tafel met 2 stoeltjes voor 18 Euro bij de Ikea, dat doe ik denk ik mooi voor zijn verjaardag of dan toch Sinterklaas..

8. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Hier ook bijna een 1 jarige dreumes! Wij hebben een ouderwetse ijzeren loopauto, gitaar met geluiden, bal met figuurtjes, puzzel. Nu doen we (nog) geen cadeaus met sint en kerst. Van mijn moeder krijgt hij een speelgoedkist. Schoonouders duwkar.. En verder hoop ik op wat kleren ofzo! Dat is altijd mooi mee genomen.

9. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    iets heel anders, misschien minder leuk:
    - een stoel voor in de auto.
    - bad/douche speeltjes
    - traphekjes

Wij hebben het zelfde dilemma

10. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

Apr 27, 2012
    1,920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik wil hier zo`n driewieler voor haar halen.
    Kunnen we har nu mooi duwen en straks kan ze zelf rijden. Maar duurt nog 2 maand.

11. Onje

Onje Niet meer actief

Heel luxe misschien nou eerder verwend maar dit hebben wij allemaal al..

Share This Page