Slapen van 19 uur tot 10.00 volgende ochtend?!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Marieke1978, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Heerlijk zeg als je kindje zo lang slaapt! Word wel lichtelijk jaloers hoor....hier is het elke dag rond 6:00

2. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Mijn stiefzoontje was ook zo'n uitslaper heerlijk moet je van genieten hoor ;) zodra ze naar school gaan is het weer voorbij, hoewel we hebben hier elke ochtend een jochie met een ochtendhumeur omdat hij verder wil slapen ;) om 7.45 uur maken we hem wakker en de avond ervoor gaat hij om 18.30 naar bed :) in het weekend slapen hij en mijn dochter (1 jaar) tot ongeveer 9.00 uur :D

3. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    gisteravond hebben wij onze grote prinsses haar 3e verjaardag geviert
    ze ging om 21:30 uur naar bed uit de eigen ze was doodmoe
    en ze kwam vanmiddag pas om half 1 uit bed

de jongste om half 9 smorgens heb ik haar de fles geven en viel weer in slaap en die maakte ons eigenlijk allemaal wakker dat ze moest weten weer

dus het was vandaag echt een luiezondag hwaaaaaa
    echt heerlijkkkkkkkkkkkkk!!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel word vaak ook pas na 9e wakker. Gaat er rond 20.00 in en geen middagdutje meer. Vind het wel lekker zo:)

5. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik heb hier weinig op te zeggen dan alleen maar: ik ben jaloers!!!!!!!!
    lekker laten slapen zou ik zeggen.
    ik heb ook niet veel te klagen hoor. hier gaat ze rond half 8, 8 uur naar bed en meestal tussen 7 en half 8 wakker (soms eerder, en heeeeeel soms iets later) dus vind ik ook redelijk. ze doet ongeveer 2 keer in de week nog een middagdutje.

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik zou zeggen geniet er lekker van! Haha.

Die van mij ligt er tussen 19.00 / 19.30 uur en is wakker tussen 7.00 / 7.30 uur maar ook ineens een week ofzo dat hij al rond 6.30 uur wakker is. Ooh en wat heb ik daar dan de balen van!

Alles na 7.00 uur vind ik niet erg maar vroeger pfffffffff
    Maar ik ben dol op slapen dus ik hoop ergens dat mijn zoontje gewoon de weekenden tot 9 of 10 uur slaapt. Helaas is dat echt maar enkele keer voorgekomen!

Maar verder geen klagen want hij wordt nooit wakker verder. Als hij slaapt dan slaapt hij en het is dus geen nachtbraker! Nooit geweest ook.

7. MamavanJayden

MamavanJayden Actief lid

13 feb 2008
    251
    1
    18
    Kan je hem niet wat vroeger erin doen 's avonds? 18:00 bijvoorbeeld. Misschien krijgt hij dan een ander ritme.

Deel Deze Pagina