Hallo , Mijn zoontje had afgelopen Woensdagavond al 1 luier met diarree voor het slapen gaan. De volgende dag ging het de hele dag Door en best veel ook met wat sliertjes/slijm en heb toen ook de huisarts om advies gevraagd die wouden toen eerst dat we later op de dag zouden langs komen maar omdat we met zijn slaapjes heel erg zaten kon dit op het moment niet. Toen mochten wel de volgende ochtend direct om 8 uur wel bellen omdat hij op dat moment ook geen koorts of suf was dus was het niet persee verplicht om te komen. Volgende ochtend ging alles weer goed geen diarree meer te zien , Hij is toen naar het medisch kinderdagverblijf gegaan en daar ook 2 diarree luiers gehad maar niet water dun zoals hij thuis had. S avonds nog 2 luiers gehad en vanochtend nog 2 en net nog 2. Hij is verder niet suf, Hij is verder wel blij maar het is zo zielig want als de diarree komt gaat ie huilen omdat het hem dus blijkbaar pijn doet en z n billetjes zijn nu vuur rood ik smeer ze wel in maar toch. Ik had vandaag ook al de huisartsen post gebeld maar die zeiden dat ik op het sufheid enso moest Letten maar net zoals nu hoor ik hem pruttelen en allemaal geluiden in zijn buik dus weet ik hoe laat het is ... Iemand enig idee wat dit kan zijn ? Vooral met die slijmerige sliertjes vindt ik raar ...
Ik ben geen dokter maar ik denk een virusje, net als volwassenen dat hebben . extra slokken vocht geven en "stoppend" voedsel zoals banaan. En als je je zorgen maakt zeggen dat je langs wilt, ik vind echt suf zijn namelijk al aan de late kant Is er ook nog kans dat er een tand doorkomt of niet?
Hier ook de hele dag door spuitluiers, en ook hoe jij het beschrijft! Slijmerig etc.. Ik zelf denk bij mijn zoontje dat het zn doorkomende tandjes zijn, hij is verder ook niet suf en goed te pas..
Zolang hij voldoende eet en vooral drinkt, geen koorts krijgt of echt tussen de luiers door pijn lijkt te hebben zou ik nog even afwachten. Gewoon je gevoel vetrouwen het kan best snel gaan met die kleintjes.