slapen veel overdag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bernadine, 9 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernadine

Bernadine Lid

22 mei 2019
    73
    39
    18
    Vrouw
    wie van jullie heeft hier ook last van dat je overdag wel 2 a 3 uurtjes kan slapen.
    ik kan nu elke middag wel 3 uur slapen. vaak vecht ik nog ook tegen me slaap zodat ik pas later kan slapen, omdat me partner moet werken om 3 uur, en om 2 uur weg moet dan slaap ik pas zodra hij weg is.
    binnen kort wil ik gaan zwemen, maar om een badpak te dragen zie ik niet zitten daarom bikini, maar wie heeft er een tip, moet ik dan me bh maat nemen of meteen maatje groter? draag nu mee groei bh en die zitten heerlijk, eigenlijk nooit verwacht dat ik die zou kopen, en vorige week meteen 2 bij gekocht, en echt zo blij dat deze mee groei bh bestaan. helaas is daar geen bikini van.

ik zeg geniet nog even van het mooie weer.

https://www.nodapp.nl/banner/blue-pink/s0/2020/1/18/zw-banner.jpg

2. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Je stelt twee totaaaal verschillende vragen in een topic. Mensen die je iets kunnen vertellen over een juiste bikini zullen niet zo snel op jouw topic titel klikken, omdat het gaat over slapen.

Wat betreft het slapen, ja.. dat heb ik ook. Zou iedere middag wel 1 a 2 uurtjes kunnen slapen, om vervolgens om 22.00 uur alsnog bekaf te zijn.

3. liefsvanha

liefsvanha Niet meer actief

Maak je geen zorgen om het slapen, is heel normaal nu. Heb ik ook haha normaal slaap ik nooit overdag en nu val ik zo op de bank in slaap.

Voor wat betreft bikini, ik ben nu 17wk en heb nu pas zwemkleding voor zwangerschap besteld. Pas nu beginnen m’n borsten en buik echt te groeien en heb topje inderdaad op de groei besteld dus past nog wel wat extra borst in haha. Een laag bikinibroekje zodat je buik er later overheen kan. Hoge taille broekje knelt af. Ik heb een gewone bikini voor in de zomer met grotere cup en voor in het zwembad een zwangerschapstankini. Voor mij ook geen badpak omdat ik lang ben, dus dat is sowieso al een project en lange zwangere vrouwen bestaan volgens winkeliers al helemaal niet ;). Hoeft niet eens zo duur te zijn gelukkig (bijv. bij Bonprix goed betaalbaar). Maar als je je buik nu nog niet ziet adviseer ik je om even te wachten omdat je anders mogelijk iets koopt waar je zo weer uit groeit. Succes enne gefeliciteerd he! :)

4. Mies97

Mies97 Actief lid

11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL
    Over je bikini kan ik je niet adviseren, ik heb bij mijn vorige zwangerschap niet gezwommen en ook nu niet niet

Over het slapen denk ik gewoon dat het bij de termijn hoort, ik heb het ook, kan makkelijk de hele middag slapen en ben rond 7 uur in de avond alweer moe

5. Bernadine

Bernadine Lid

22 mei 2019
    73
    39
    18
    Vrouw

waar heb je die besteld dan? want zoek wel inderdaad 1 die laag zit

https://www.nodapp.nl/banner/rainbow/s0/2020/1/18/zw-banner.jpg

6. Bernadine

Bernadine Lid

22 mei 2019
    73
    39
    18
    Vrouw

dat heb ik inderdaad ook, smiddag's voor me partner weg gaat, liggen we samen tv te kijken maar dan val ik al snel in slaap. en 2 uur later moet hij weg, maar dan ga ik vaak nog op de bed liggen en val ik snel weer in slaap. en tegen 7 uur begin ik weer onwijs moe te worden. en binnen kort helemaal probleem dan gaan we met zijn werk dag je naar de Efteling en ja, kan niet even gaan slapen.

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.648
    27.300
    113
    Vrouw
    Geniet ervan! ;)

Het cliché is waar, je verlangd als kindje er in januari is enorm naar dat je zo ff een paar uur kon slapen als je er zin in had haha

Als kind hier slaapt, ga ik ook ff plat in de middag. Soms een uur, soms 2.5

8. Mies97

Mies97 Actief lid

11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL

Ik zou dan denk ik de dagen van te voren even echt toegeven aan de moeheid en slapen in de auto als dat mogelijk is, en anders even doorbijten die dag :D

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Wacht maar tot je kind er is. Man, ik kan de hele dag door wel slapen. Gebroken nachten:roflmao:

YellowEyes vindt dit leuk.
  10. Melkos

Melkos Bekend lid

7 sep 2011
    696
    398
    63
    Vrouw
    Hahaha ik wou dat ik elke middag kon slapen ben elke dag kapoetos zoals zowat iedere zwangere maar helaas ken ik niet altijd even overslapen met nog 1 baby van 4 maanden en dan nog 2 van 6 en 4jaar die van school gehaald moeten worden haha tis erg zwaar maar we komen er allemaal wel

11. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Herkenbaar.. ik dacht ook in de zwangerschap al echt moe te zijn, maar dat is niks vergeleken bij de vermoeidheid die je hebt als de baby er is. :o: :roflmao: Met name omdat ze nog echt veel drinkt 's nachts.. viel eerst nog wel mee, 1 a 2 keer, maar de laatste dagen met het warme weer drinkt ze volop.

bozoe vindt dit leuk.
  12. Mies97

Mies97 Actief lid

11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ze sliep door vanaf zes weken dus dat viel wel mee gelukkig :D

13. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Is dat serieus een echt probleem? Dat je niet kan slapen in de Efteling? Dan heb je een heerlijk leven lijkt me, ik zou er gewoon van genieten ipv het als een probleem te zien.

Killy88, Haver11, Sado en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Je hebt eerder al een topic geopend over een bikini?

Wat betreft het slapen, dat is normaal.

Deel Deze Pagina