Lezen jullie ook graag over de zwangerschap? Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben en lees graag hierover. Iemand boekentips of goede sites?
Je kunt een app downloaden! Vindt ik zelf altijd wel leuk, met name in het begin. Hoe groot je kindje is, hoe zwaar, de ontwikkeling etc en je kunt er dingen in kwijt!
Ik vond What To Expect When You're Expecting een superleuk en heel informatief boek! Vanaf week één van de zwangerschap tot en met de bevalling en de periode erna. Heel compleet. De wekelijkse updates op www.thebump.com vond ik ook leuk. En de app OviaPregnancy! Dit is de enige app die je zwangerschap positief benadert, die dus niet focust op kwaaltjes en negativiteit. Dat vond ik heel belangrijk, omdat ik me totáál niet herkende in de klaagzang waar je in andere apps en op andere websites mee dood wordt gegooid. Een fijne zwangerschap gewenst!
Haha, ik werd/word juist altijd heel chagerijnig van de jubel-halleluja-sites over zwangerschap, omdat ik me altijd zo ellendig voel dan (Hg), dus ik zocht heel erg naar de klaagsites. Voelde ik mezelf niet zo’n zeur. TS, in de categorie amusant vond ik Krijg nou tieten van Claudia de Breij erg leuk. Ik ben op zich geen grote fan van haar, maar ze schrijft wel waanzinnig leuk en eerlijk. Qua informatie vond ik De zwangerschapsbijbel een heel goed boek, mooie foto’s en heel veel info.
Ik had een boek van Beatrijs Smulders. Zou dit niet aanraden. Wat een figuur. Ik moest ivm met omstandigheden de fles geven maar in dat boek wat alleen maar ruimte voor hallelujah de borst. 'maar als je niet het beste voor je kindje kunt geven, volgt hier informatie over flesvoeding'. Nou echt een alinea. Sowieso had ze wat eh bijzondere ideeën.... Erg gedateerd iig.
Ik heb de app zwangerschap+ , hierin kun je afspraken zetten maar er staan ook hele leuke weetjes in en informatie.