Nou, mijn dochter heeft haar best gedaan hoor. Op dit moment zijn er 4 tanden tegelijk aan het doorkomen en de 5de komt er ook aan! Jeetje zeg, 's nachts wordt ze af en toe opeens gillend wakker. Ze heeft er echt last van (logisch ook). Is dit bij jullie kindjes ook wel gebeurd, dat meerdere tandjes tegelijk doorkwamen??
Das zeker zielig en ik hoop dan ook dat ze er gauw van af is. Hier is het mijn droom dat er meerdere tegelijk doorkomen, DRAMAAAAAA! is het gewoon hier. Dochter's 5de tand is net 4 dagen door en ze is nu al bekant een half jaar bezig na haar eerste tandje dus je begrijpt, we kunnen flink ons lol op en vooral zij Als ik in der mondje kijk zitten er al tijden tandjes die willen doorkomen en stata het soms echt te springen maar dan ebt het lijkt wel als het ware weer even weg en zo gaat het een tijdje door tot er wéér maar 1 door is.
Oja, er is toch ook een middeltje voor dat het iets verlicht? Moet je op de tandjes/ tandvlees doen? Of ben ik met iets anders in de war?
Hier ook sinds een week 4 tegelijk, ze had al een hele tijd 2 tandjes onder en nu dan haar voortanden en hoektanden die in een week allemaal doorkomen. Ze heeft er gelukkig niet zoveel last van. Je kunt idd dentinox kopen dat verdoofd een beetje. Ik heb het niet gekocht dus geen ervaring mee.
Mijn jochie heeft nu ook vier doorkomende boventandjes. (best gek, eerst kwamen de 2 ondertandjes, toen opeens het hoektandje van boven en toen zag ik dat er vier op een rij aan het doorkomen waren) Ik smeer er dentinox op. Het helpt wel. Toen mijn dochter tanden kreeg heb ik het bij mezelf op mijn tandvlees gesmeerd en inderdaad, het verdooft. Mijn zoontje heeft er trouwens ook koorts bij, vandaag 39,6... Heeft jullie kindjes ook andere verschijnselen erbij? groetjes en goede nachtrust toegewenst Amber
Nee, geen andere klachten hier gelukkig. Behalve dan opeens 's nachts wakker worden. Maar dat is de laatste 2 nachten ook al niet meer gebeurd
Dentinox werkt ontzettend goed. Ik gebruik het voor mezelf als ik last heb van aften en het haalt de pijn volledig weg. Het werkt alleen ontzettend kort... En smeren bij je kind is niet heel makkelijk (vind ik althans). Die tanden zijn echt vervelend inderdaad. Mijn zoontje heeft er gelukkig niet heel veel pijn aan gehad, maar slaapt er wel slechter door wanneer ze doorkomen. Overigens kwamen zijn eerste 6 tanden ook allemaal vlak achter elkaar of tegelijkertijd. Nummer 7 kwam een stuk later en nu gebeurt er ook niet zoveel volgens mij.
Yep hier komen ze ook altijd met een paar tegelijk... zijn tandjes kwamen met 2en, zijn kiezen komen nu met zn 4en ! Thank god zijn er nu 3 door en zijn de ergste drama;s voorbij..
Ja, hier komen ze ook altijd met minimaal 3 tegelijk. Hij kreeg zijn eerste tanden met pas 9 maanden, te tweede ronde kwam met pas 13 maanden. Nu is hij 18 maanden een heeft ze op 2 na allemaal. Zo veel tegelijk krijgt hij ze. Gelukkig valt hier erg mee met pijn. Heel af en toe grijpt hij naar zijn mondje en dan weet ik dat hij last heeft (met kiezen was dat), maar gelukkig is hij er nog nooit door wakker geworden. Als zij er 's nachts zo'n last van heeft, dan zou ik zelf een paracetamolletje geven. Kan ze lekker door slapen.
Oooh, hier ook!! Binnen een week van 2 tanden naar 6!! En ik me maar afvragen waarom ze zo vreselijk vervelend was...
Er is nog hoop hihi. Ben er best jaloers op, op jullie kindjes waar die tandjes gewoon uitploppen als het ware. Hier gebruiken we nu chamodent pilletjes, het werkt wel moet ik zeggen dus ben er echt blij mee want dentitox zoals Merijn volgens mij al zei werkt erg kort en die gelspul is gewoon niet te doen met erop smeren.