Pfff ik heb vandaag zo'n off-day.. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen! Ik ben 17 dagen geleden bevallen van een prachtige kerngezonde dochter!! Het was een natuurlijke bevalling zonder knip of uitscheurem(wel inwendig een beetje ingescheurd.. Daarna begon alleen de ellende.. Placenta is in de ok verwijderd omdat drzr niet vanzelf los wilde.. S nacht veel bloed gaan verliezen en de volgende ochtend vreselijke pijn bij mn bil.. Wat bleek, een hechting waarschijnlijk losgelaten en dat was onderhuids gaan bloeden/ophopen tot een bloeduitstorting ter grootte van een appel.. Weer naar de ok om dat te verwijderen.. 2,5 liter bloed verloren en dus aan de bloed transfusies. Nu 17 dagen later heb ik nog steeds zoveel last van de onderkant en ik baal er zo erg van.. Zaterdag een goede dag gehad en dus best veel beneden op de bank gezeten.. Gisteren en vandaag kan ik amper op mn billen zitten en lig ik weer veel in bed.. Ik ben er zo down van.. Mn vriend is lekker vrij maar we kunnen niets doen.. Voor hem komen de muren van de slaapkamer ook vreselijk op m af.. Met onze dochter gast het gelukkig erg goed, maar ik merk dat doordat ik nog zoveel pijn heb en down ben ik ook niet voor 100% van haar kan genieten en dat maakt me nog bozer op mezelf.. Hebben jullie misschien tips tegen de pijn? Ik hoop dat mn humeur morgen wat opgeknapt is..
In ieder geval drie keer per dag 1000 mg paracetamol slikken. Bouw je een spiegel op en.hopelijk neemt dat de ergste pijn weg..... Vanaf hier wordt t alleen maar beter!
Ah bah, sterkte! Helaas weet ik hoe het voelt om pijn te hebben na de bevalling. Heb zelf een longembolie en trombosebeen / blaaskatheter gekregen. Het wordt echt beter, ik voel me sinds een weekje echt beter, de wllk wordt hier eindelijk roze heb je ook bloedarmoede? Daar ben ik ook nogsl beroerd en moe van (geweest). Maar je moet er even doorheen, jezelf nuets kwalijk nemen! Tuurlijk is het balen dat je niet optimaal geniet, maar je hebt een enorme klus geklaard, alles moet even een plekje krijgen. Komt echt goed!