grappig ´lopen´ op de knietjes.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamMo, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi,
    Ons zoontje is 14 maanden, hij heeft het kruipen sinds enige tijd verruilt voor lopen op zijn knietjes, het ziet er zo grappig uit.

Hij loopt wel langs en achter zijn wagentje, ook als we zijn beide handjes vasthouden stapt hij rond, maar liever zakt hij een verdieping en loopt hij dus op zijn knietjes.

Ik heb het zelf ook even geprobeerd, maar auw, haha!

Hij kruipt nu bijna niet meer. En sleept van alles met zich mee. (knuffels, speelgoed etc.) Hij kan als hij dat nodig vind ook aardig vaart maken! HAHA

Was benieuwd of er meer kindjes zijn die dit doen.

2. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha hier mijn dochter 12 maanden :) ze doet het sinds afgelopen weekend, zo schattig! en inderdaad alles meeslepen ;)

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sem heeft een hele tijd op zijn knieen gelopen. denk zeker 6 maanden haha kruipen was hier maar heel effe hij liep pas met de 20 maanden

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.308
    2.591
    113
    ja onze oudste deed dat ook! Leek mij doodvermoeiend maar zij ging als een speer

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ons meisje (15 maanden) doet dit ook.

6. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    ons kindje loopt al flinke stukjes, maar als hij valt loopt hij verder op zijn knietjes.

7. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Mara doet het inderdaad ook! Al kruipt ze ook nog, maar als ze op haar knietjes gaat lopen is het inderdaad erg schattig.

8. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hier ook! Hij kruipt ook amper meer. Heeft ook al wat losse stapjes gedaan. Maar hij vind dit eerst wat veiliger denk ik haha

9. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook, en kort daarna liep ze los.

Deel Deze Pagina