Mijn dochtertje is bijna 2 en ziekig. Het regent de hele dag dus we zijn binnen. Wat we vandaag hebben gedaan: Ontbijt Potje Dansen en zingen Met blokken spelen Kleuren Snackjestijd Piano spelen Boekjes lezen "Koken" Dansen en zingen Lunch Potje Slapen Blokken spelen Theedoos vullen Kleuren Snackje Vormenstoof Boekje lezen Ik ben door mijn ideeën heen. Hebben jullie er nog wat?
Wij hebben klauterbaan binnen gemaakt, zijn nog even boodschappen gaan doen met de wagen en regenjas aan, en nu is hij aan het helpen afwassen en koken. Hij heeft een speciaal mes waarmee hij wel groente kan snijden maar niet zichzelf en was de aardappelen enz. Verder nog met Duplo, puzzels, spelletje op de tablet, houten treinbaan
Oh ben heel benieuwd naar het mes. We hebben geen trein aan dus dat wordt m niet haha. Duplo bedoelde ik met blokken. Puzzelen hebben we net gedaan! Thanks. Klauterbaan is ze te benauwd voor nu.
Ze is nu even aan het leren tellen met Nijntje. Was door de opties heen hahaha. Zij ook door de zuurstof trouwens
Achgossie, arm ding! Lekker gewoon tv aan kan ook wel eens hè! Zo zielig hè als ze ziek zijn. Mes is een kiddycutter! Wij zijn er echt heel blij mee, mijn zoontje is ruim 1,5 en kan er met grote/zachte stukken groente en fruit al prima mee overweg!
Ja, ze is idd gewoon zielig en verliest liters snot. Al gaat het nu na bijna een week wel weer de goede kant op. Daarom wilde ik dr vandaag iets meer activiteiten bieden. Kiddycutter! Ik ga het opzoeken. Ze eet met vork en lepel dus qua motoriek zal ze een mes wel aankunnen, maar ik vind dat scherpe zo eng haha.
Stickers plakken, stempelen? Lekker een poosje in bad spelen, deed ik hier bij de oudste met slecht weer vaak al eind van de dag, want na het eten was papa thuis en konden hun nog even samen spelen en dan lekker naar bed. En verder is het hier ook wat meer tv/tablet dan hoor!
Ik heb bij de lidl een zooi van die wasco pennen gehaald. Die zijn nu leuker dan die van bruynzeel. Wel dr bij blijven uiteraard. Je kan met een paar knijpers, lakens en een lading kussens een fort maken. Principe van een fort snappen ze niet, maar dat t gek en anders is, dat zien ze echt wel. Dan lekker samen picknicken in t fort. Boterhammetje mee, rietjesbeker mee. Youtube jokie en jet is hier de grootste vermaker bij ziekte en ellende.