Vandaag ging ik wandelen met mijn zoontje van 9 maanden in de kinderwagen. Hij had slofjes aan, zn benen zaten in de voetenzak, sjaaltje om, dikke jas en wantjes aan... En nog had hij het koud. Wat trekken jullie je kindjes buiten aan of wat leg je in de kinderwagen zodat ze het lekker warm hebben?
Onze dochter is niet zo'n koukleum geloof ik, ze draagt in de wagen nu: een romper met lange mouwen, shirtje met lange mouwen erover heen, broekje, sokken, jasje, muts met oorflappen en dan nog een dekentje eroverheen. Verschilt erg per kindje. Je hebt momenteel bij de H&M van die skipakjes te koop, wij hebben zo'n beren-ding. Zitten slofjes en wantjes aan. Ons meisje draagt die als ze in de draagdoek zit. Misschien ook een idee?
hier een romper met lange mouwen , shirt erover heen , broek, sokken en schoenen Jas,wanten een sjaal en een muts veder nog geen zak ofzo. mijn dochter is ook geen koukleum..dus verschilt idd per kindje
Sinds vandaag de voetenzak, handjes er ook in. gewone kleren met maillotje, slofjes schopt ze uit. En jasje aan.
heeft ie het ook echt koud? voelt ie in zijn nekje koud of is ie daar gewoon warm, als hij koude handjes of voetjes heeft dan is dat geen echt teken dat ie het echt koud heeft... eventueel zou je nog kunnen kiezen om er een kruikje bij te leggen, hoewel ik dan denk dat je tijdens de echte winter niet meer naar buiten kunt omdat je dan helemaal niets meer hebt om warm te blijven en te houden...
hier gewone kleren, winterjas en voetenzak. de voetenzak maak ik in het begin niet zo ver dicht, tot net over zn beentjes en en als ik merk dat ie t koud heeft/krijgt kan ik em nog verder dicht ritsen.
Ik zag op de sitev an c en a dat ze ook thermokleding hadden voor babys misschien iets voor de kouwkleumkindjes ?
Nooit een kruik in de kinderwagen leggen als je ermee gaat wandelen. Door het geschommel kan hij gaan lekken of nog erger.. open springen! Je kan de wagen wel even voorverwarmen natuurlijk met een kruik.