Slapen wanhopig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou hoor!
    Je bent een super moeder en ga niet aan jezelf twijfelen.

Ga lekker iets voor jezelf doen en laat je man of iemand anders oppassen.
    Probeer weer even tot jezelf te komen.

Donderdag ga je naar die kinderarts en leg je gewoon alles onder zijn neus.
    Maar probeer voor nu even je rust terug te vinden, voor jezelf en je kindje

xxx

2. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vanalles geprobeerd maar een tijd lang hielp niks, hij huiilde ook best veel. Hij lag eerst in de wieg bij ons op de kamer maar toen hij drie maanden was was hy er echt te groot voor, heb m toen overdag in zn ledikant gelegd om te wennen daarin te slapen en heb m vanaf toen een slaapzak aangedaan en jawel dat hielp! Sindsdien sllaapt hij erg graag op bed!
    Toen hy nog erg klein was heeft hy ook veel bij mij geslapen op schoot overdag en moest ik wachten totdat hy in slaap viel en voorzichtig wegleggen, ze hebben de behoefte aan warmte nog zo nodig. Maar t komt wel goed ga vooral mee in de behoefte van je kindje en ga er ontspannen mee om dat pikken ze ook op. Naarmate de krampjes en ongemakken verdwijnen gaat t vaak een heel stuk beter, meestal rond de 3 maand.
    Rustig aan en heb vertrouwen!

3. C1987

C1987 Actief lid

3 apr 2013
    145
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het boek baby in een droomritme lezen. Gisteren de tips en trucs toegepast en ze heeft meer geslapen dan in de weken ervoor!! 'S Nachts gaat het slapen prima in eigen bed, maar overdag wilde het niet lukken, na het boek gelezen te hebben gisteren dus al succes gehad.

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.920
    113
    Vrouw
    Fijn dat ze lekker heeft geslapen! Hoe is dag 2 gegaan?

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Wakker in bed leggen
    Langer laten huilen
    Inbakeren en 5s methode
    Osteopaat
    Slaapritueel
    Rust en regelmaat
    Nooit wiegen en op borst laat slapen als wel wakker maken voordat in bed legt
    Alleen in bed laten slapen

Opties genoeg een of andere of combi moet helpen op lagere termijn minst is de oorzaak niet medisch

6. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.280
    1.442
    113
    Mijn zoon sliep overdag ook altijd slecht en snachts super goed. Ik hield hem precies 1 uur (en nu 1,5 uur) op en dan legde ik hem in bedje. Ik liet hem max 10 minuten huilen. Dan aaide ik over zijn bolletje of gaf hem een speentje. Dit hielp al een stukje beter alleen werd hij dan steeds na 45 min wakker en kon zichzelf niet meer in slaap krijgen. Vanaf het moment dat ik hem meer eten ben gaan geven sliep hij als een roosje :). Sindsdien slaapt hij overdag super goed. Hij zeurt max 5 minuten en slaapt soms uren. Dus mijn advies zou zijn om te checken of ze voldoende eten krijgt en een vaste structuur (met evt een vast ritueel) aanhouden.

Deel Deze Pagina