We krijgen binnenkort onze kinderwagen de mutsy 4 rider binnen. Nu kan de wagen volgens mij op een mooi plekje als ik de kast een beetje opschuif. Weet een van jullie hoe breed de wagen is op het breedste punt? Groetjessss Erica
het breedste zijn de achterwielen en dan is hij 66 cm breed. verder nog maten? hij staat hier al in elkaar
Bedankt! Nou als jullie het niet erg vinden, zou de lengte ook wel willen weten. Het past nu zekers maar dan heb ik ook een idee hoever die uitsteekt. Leuke wagen is het he. Bedankt!
De wagen is binnen maar moet nog in elkaar gezet worden..... Mocht je nog geen antwoord hebben dan laat ik het je later vd week weten. groetjes Bianca
zo duurde ff hoor voordat ik weer online was. ik ben inderdaad ook een mei mama. 6 mei om precies te zijn. de lengte is 80 de hoogte is 1.20 waar kom jij vandaan eigenlijk? ik omgeving rotterdam
Dankjewel! Nu weet ik zeker dat mijn plekje past. Ik kom uit de omgeving van Leiden. Heb je geen zin om in het mei topic mee te kletsen? (hoeft natuurlijk niet hoor! maar nieuwe mei mama's zijn altijd welkom) Bianca ook bedankt voor je reactie, jij ook veel plzier van je wagen!
Nog even over de Mutsy wagen. Ik heb 'm dus vd week binnen gekregen maar vind het matrasje echt onzettend hard! Hoe zijn jullie ervaringen? groetjes Bianca
ik heb me wel aangemeld bij de mei mama's, maar omdat dat topic zo snel gaat en ik op zoveel forums zit laat ik die schieten. Zit ook nog maar weinig achter het internet dus zodoende. ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet naar het matrasje heb gekeken. Ga ik van de week ff doen en dan kom ik erop terug.
heb ook de mutsy..matrasje vond ik wel meevallen..had er eerst een molton omheen en daarover heen een hoeslaken..dan leg je onder het hoofdje nog een hydrofielluier voor het spugen..hier was het zacht genoeg hoor
Young flower kan mij voorstellen dat de maand topics wat snel gaan. Sonnie jij gebruikt de mutsy dus al een poos. Welke heb je, wat vindt jij de plus en minpunten?