Hallo allemaal, Ik heb weer last van buikkrampen...het lijkt op menstruatiekrampen. Is zo een zeurend gevoel de hele tijd. Ik heb dit 2 weken terug ook gehad...toen bleken het indalingsweeën geweest te zijn want de dag erna bij VK bleek de kleine helemaal ingedaald te zijn en als vast te liggen in de bekken. Alleen vraag ik me af wat t nu kan zijn...aangezien de kleine helemaal ingedaald is. Zijn dit voorweeën?Ik moet ook heel vaak naar de wc...lijkt wel of mijn lichaam zich leeg aan t maken is! Wie herkend dit? Liefs Deb
Ja hier.. Al een aantal weken.. Net nog de vk op controle gehad omdat ze nu heel erg zijn. Zijn dus voorweeen.... Zegt helaas niks (voor mij gelukkig) over de bevallingstermijn.
Hoi meiden, Ik ben nu 32 weken zwanger en heb er de afgelopen dagen ook af en toe last van. Nu dus ook weer. Trekt ook door naar m'n bovenbenen, hebben jullie dit ook? Gr. Mar
Ik ben 38 weken en heb het ook al 2 weken. Uk is ook al ingedaald. je kunt er niks van zeggen hoelang het nog gaat duren allemaal.