Zo'n 9 maanden terug (ik was toen nog zwanger) had ik een website gevonden waarop je zelf een speenketting kon samenstellen. Je kon aangeven welke kleur houten kralen je waar wilde hebben en in welke kleur je de letters van de naam wilde hebben. Echter, toen niet besteld en nu het toch wel handig is zo'n ketting te hebben kan ik die website niet meer vinden Kom heel veel webshops tegen die speenkettingen van hout mét naam verkopen, maar die hebben over het algemeen wat kleine kraaltjes en ook de naamkraaltjes zijn nogal lullig. Vond de ketting die ik toen zag echt stukken leuker! Maar na 2 avonden googlen nog steeds niet 'de' site gevonden. En ook geen mooi alternatief.. Is er iemand die toevallig weet welke site ik bezocht kan hebben? Of heeft iemand een leuke houten speenketting met naam gekocht ergens? Ik heb dringend wat hulp nodig daar het een Sint-kado moet gaan worden.. Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb online losse kralen gekocht en zelf een speenketting (en ketting voor knuffeldoekje) gemaakt. Bij vankralentotsieraad.nl
bij ons zit een baby-winkel waar je ook dit soort kettingen kunt laten maken. Je kiest zelf je onderdelen en zij maken de ketting. Ook heb ik een site gevonden. Puck! Kinderwinkel Originele kraammanden en verrassende kraamcadeaus Speenkoord met naam Aniek - Van Kralen Tot Sieraad
Bovenstaande adressen ben ik inderdaad ook tegengekomen: bij Puck! vond ik de keuze iets te beperkt, en bij de andere site vond ik de kralen er wat minimaal uitzien. (In vergelijking met de site die ik dus zo'n 9 mnd terug zag dan he.. Had ik die kettingen toen niet gezien had ik zondermeer voor iets dergelijks gegaan). @ Mamavanmara: Ook over zitten nadenken er zelf maar 1 te maken, is m'n laatste oplossing hihi, want vind het toch wel ietsie makkelijker wat kant en klaar te komen In ieder geval bedankt voor de links! Hoop op nog meer reacties..
@ Nina4: Het was echt supermakkelijk hoor, een draad rijgen door de kralen, deze vastknopen aan de clip, druppeltje secondelijn, klaar! Ik hoop dat je jouw site nog gaat vinden, succes!
Ja daar zat ik ook aan te denken, paar kleine plaatjes die ik zie lijken wel heel erg.. Kan er helaas niet bestellen tot zeker half november zie ik staan. Dus dan zou het toch zelf rijgen worden hihi. Of afwachten en hopen dat er op tijd weer kettingen samen te stellen zijn
Heb zelf een speenketting gekregen van speenkoord.com en ben er erg over te spreken! Nu zo'n 6 maanden veelvuldig in gebruik en ziet er nog als nieuw uit.