Mond hand en voetziekte

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Regenboogmam, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Hallo,

Mijn dochtertje heeft mond, hand en voetziekte.
    Zij heeft niets op der handjes en voetjes, maar wel heel erg in haar mondje. Het zit vol met zweren tot bloedens toe. Haar wangen zijn opgezet en haar tandvlees komt over haar voortanden heen.

Huisartsenpost gebeld en zij zeggen het hoort erbij en helaas niets aan te doen.
    Vandaag oom maar een kwart flesje gedronken en verder geen vocht.
    Dit kan toch niet goed zijn? Moet ik nu tot morgen wachten met huisarts bellen of nu gewoon weer de huisartsenpost?

2. ingetje

ingetje Actief lid

4 apr 2011
    372
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als jouw gevoel is, bellen, dan zou ik bellen. Je kunt toch zeggen dat enkel bezorgd bent en wil navragen hoe het zit. Dat je twijfelt omdat je de nacht in gaat? Je moedergevoel zegt echt wel wat je moet doen!

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter had ook heel erg aften in haar mond. Ze wou niets eten en erg weinig drinken. Het deed haar gewoon te zeer. Er is wel een verdovende crème doe je er op kunt smeren maar dan moet je eraan zitten. Mijn dochter wou dat echt niet hebben! Uiteindelijk hebben wij iets gevonden waardoor ze het drinken niet kon laten staan gelukkig! Houd het goed in de getest ze vocht binnenblijft krijgen! Hier duurde het uiteindelijk zo'n 3 dagen voordat het weer beter werd.

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoe zijn de plasluiers?

Naar zeg. Mijn kinderen hebben dit ook gehad in het voorjaar maar hadden het niet te erg in de mond. Wel blaasjes op handpalmen en voetzolen.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze oudste heeft het vorig jaar gehad en ook alleen in de mond, ik kreeg ook verdovende gel mee, moesten we smeren en daarna zo veel mogelijk laten drinken...

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aan de ziekte zelf zal weinig te doen zijn, dat is idd gewoon uitzieken, maar ze mag natuurlijk niet uitdrogen. Als dat dreigt te gebeuren, moet je dus wel degelijk bellen.

Deel Deze Pagina