Kom net van de huisarts vandaan met mijn kleine mannetje(8 maanden) Hij ventje heeft koorts en gilt non-stop aan 1 stuk door. Bonkt met zijn hoofd,trekt aan zijn oren en trekt hele plukken haar bij zichzelf eruit Diagnose:Wéér een dubbele middenooronsteking en wederom een AB kuur! Bijna iedere maand is het raak! De huisarts gaat vandaag nog een verwijsbrief schrijven voor de KNO arts en heb gebeld voor een afspraak. 10 December moet hij naar de KNO. De huisarts vermoed dat hij buisjes moet,want dit gaat zo niet langer! Mijn oudste zoon (inmiddels 6)heeft ook al voor de 6e keer buisjes,en de eerste keer was hij een maand of 7 toen hij voor het eerst buisjes kreeg. Ik heb dus 2 "oren"kindjes Maar wat voel je je als moeder machteloos als je kleine uk zo'n pijn heeft Hoop dat de nieuwe AB kuur snel aanslaat!
Ah gadverdarrie, wat lijkt me dat zielig voor zo'n kleintje. En wat zul jij je toch wanhopig en machteloos voelen, vooral als je je kleintje zo ziet Hoop dat dat kuurtje snel zal helpen en dat ie er snel vanaf is, want dit is alles behalve leuk natuurlijk! Veel beterschap voor je kleine mannetje! Groetjes Jessy
Oh wat verschrikkelijk meid! Ik heb laatst mogen ervaren hoe het is een kindje met middenoorontsteking te hebben en je voelt je idd heel erg machteloos. Hopelijk is je mannetje snel opgeknapt!
Ja het gaat gelukkig al wat beter,hij kan eindelijk weer slapen en de koorts is weg. Hij grijpt nog wel steeds naar de oren.
Na 3 keer AB-kuur dat niet aansloeg, is onze dochter afgelopen dinsdag geholpen aan haar oortjes. Buisjes zijn geplaatst en nu maar hopen dat ze er minder last van krijgt. Oh, ik weet hoe het is...VRE-SE-LIJK! Dus ik wens jullie veel beterschap en sterkte!