Hallo, Even een vraagje! Welke buggy raden jullie nou echt aan? (Of af.) Belangrijke punten zijn: - geschikt voor lange mensen - met ligstand - niet te prijzig! We hebben zelf een quinny zap, deze kan niet in ligstand en is voor mijn man echt te laag..... Ik kwam deze tegen: iemand ervaring mee? bol.com | Safety 1st - Buggy Compa'city - Black sky | Baby
Ik raad dan echt de Nuna Pepp aan! Duwstang is in hoogte vertelbaar kan ook in ligstand En stuurd super soepel kan zelf met 1 hand sturen.
Wij hebben de bol.com | Safety 1st - Buggy Compa'city - Green Mania | Baby Ben er heel erg blij mee. Grote mensen kunnen er mee rijden. In hoogte verstelbaar. Makkelijk in en uit te klappen. Redelijk klein achter in de auto. Makkelijk te rijden, stuurt erg fijn.
Sorry maar ook hier de Nuna Pepp! Echt ik geef liever 100 euro meer uit maar dan heb je ook echt wat!!
net als gerdatje en diaan hebben wij ook de safety 1st. Makkelijk in gebruik. rijd soepel en niet zwaar. Is helemaal tot ligstand te verstellen en de handvaten kunnen versteld worden. Ideaal, willen niks anders meer. mocht ie kapot gaan komt er weer net zo eentje. Mn man is ook vrij lang en die zweert bij die verstelbare handvaten. Zie dat je bij bol.com aan het kijken ben geweest voor die buggy maar ik adviseer je om eff verder te kijken want ze zijn elders veel goedkoper. Elders is hij te krijgen voor 79 euro. Wij hebben hem volgens mij bij een baby en tiener store gekocht. Voor 79 euro. Maar vlgs mij hebben ze ze daar niet meer. Kijk eff op beslist.nl daar komen ze voor 79 euro voorbij bij verschillende site.
Oh, die buggy van safetyfirst lijkt mij ook wel wat. Mijn man is ook lang, dus die verstelbare handvaten lijkt mij heel handig. Wilde eerst ook de nuna pepp kopen, maar vind hem wel prijzig voor een laatste kindje en een buggy gebruik ik ook niet vaak, dus dat vind ik dan zonde.
Ik heb hem toen ook gekocht voor 79 euro. En dat was via bol.com. Gewoon ff zoeken waar ie het goedkoopst is. Je zult er geen spijt van krijgen
De consumentenbond heeft een buggytest gedaan. Ik heb vorige week het blad 'beste koop voor je kind' thuis gekregen. Erg leuk! Safety1st Compacity werd beoordeeld als beste koop (80,- en 7,9) MacLaren Volo (130,- en 8,2) en Chicco Lite Way (130,- en 8,1) kwamen als beste uit de test.
Hoi Mandy, wij hadden ook een quinny zapp maar het zijn echt ondingen. loopt echt voor geen meter. wij hebben vorige week de nuna pepp gekocht. die loopt echt heerlijk. duwstang kan omhoog en laag. hij kan in ligstand. is bij bol.com ook tekoop. groetjes Sabrina
maclaren techno en de Chicco liteway hebben we hier. maclaren vind ik het fijnste maar goed die is ook duur dus dan mag dat ook wel.