hoi allemaal, ik heb eergister een posi test gehad, en gisterochtend ook. (kruidvat, 2 voor 5 euro) dus ik ben zwanger. het stomme is dat ik moeite heb het te geloven, ik voel me echt prima, ben mega vrolijk, en behalve wat onderrug pijn (die nu weg is trouwens) en gevoelige tepels merk ik er niet veel van. vanochtend was ik een beetje misselijk maar dat is ook helemaal over. ik heb echt heel veel moeite om te geloven dat het raak is! wie herkent dit? groetjes Marieke
GEFELICITEERD en ehm, iedereen herkent dit denk ik wel hoor vooral bij de eerste zwangerschap, na de 1e echo geloof je het echt en ben je op slag verliefd!
yep heel herkenbaar. Ik geloofde het ook eerst niet. Het moet echt even tot je inwerken dat is heel normaal. Zoals mymiracle al zei na de eerste echo ga je het wel beseffen. Ga lekker genieten! en gefeliciteerd
Lekker genieten hoor, ik was pas met 7 weken misselijk, en stopte met dagelijks overgeven met 20 weken. Dus tis voor iedereen anders
Heel herkenbaar hoor. Ik kon het de eerste weken ook niet geloven. Echte besef kwam pas na de eerste echo met 11 weken. Nog van harte gefeliciteerd!
Gefeliciflapstaart en je iedereen zit volgens mij met open mond op de bank voor zich uit te staren de eerste paar dagen haha is redelijk normaal, het is ook heel wat natuurlijk! jullie worden papa en mama!
Hey Marieke, Ik geloof het ook nog steeds niet. Ik heb steeds het idee dat ik nog een test moet gaan doen. Maar manlief vind dat onzin, en daar heeft hij natuurlijk gelijk aan. Het voelt ook zo raar om te zeggen. Op wat buikpijn en af en toe een vlaagje misselijkheid na voel ik me ook hardstikke goed. Zat jij ook niet in de MMM? Liefs, Wup
GEFELICITEERD! Ik geloofde het pas toen ik het hartje hoorde kloppen bij de VK , vooral bij de eerste is dit heel normaal denk ik hoor..
hihi herkenbaar! de eerste week na de positieve test was ik de hele week verbaasd en kon het niet geloven. had alleen wat pijnlijke borsten en moest vaak plassen. pas na de eerste echo geloofde ik (we) het echt, en al helemaal toen ze bij de tweede echo het hartje liet horen *smelt* dat is het mooiste geluidje wat ik in mn hele leven heb gehoord.. geniet ervan!
had ik ook, ik heb wel 4 testen gedaan ofzo voor ik het durfde te geloven! en nul keer overgegeven in mn gehele zwangerschap, echt mazzel dus. mn borsten begonnen pas later te groeien. van harte!
Ben nu bijna 25 week en kan het bij vlagen af en toe nog steeds niet geloven ....het besef kwam bij mij pas echt na de 20wk echo....dus heel normaal, vooral in het begin...geniet er lekker van! En gefeliciteerd natuurlijk!
ben zelf zwanger van mijn tweede kindje (maar wel al mijn vierde zwschap). ben steeds heel erg misseijk geweest vanaf een week of zes, dus nu ik me nog heel goed voel nu het zo pril is, geniet ik er nog even van en eet ik wat ik lekker vind. Strakjes gaat het ws niet meer. Maar alles voor het goede doel : ) Gefeliciteerd en geniet ervan
ben ik in elk geval niet de enige! toen ik het aan de ha vertelde vanochtend keek ze me aan of ik gek was maar ze heeft zelf ook nog geen kinderen. ik had me vantevoren niet kunnen voorstellen dat ik het zo onwerkelijk zou vinden of me zo onzeker zou voelen.
Marieke bedankt voor je vraag! Ik wilde net precies hetzelfde aan jullie vragen! Ik had verwacht dat ik nu elke morgen kotsmisselijk boven de wc zou hangen.. nu was ik vanmorgen wel ff misselijk, en ok de rest van de dag loop ik wel vanalles op te boeren.. en heb gisteren bij de ikea bijna een huilbui gekregen omdat mijn benen als lood aanvoelden, maar.. zwanger? Er groeit iets in mijn buik.. dat dringt nog niet echt door... wilde ook nog niet naar de prenatal.. echt heel vreemd.. gelukkig is dit dus redelijk normaal.. kan ik weer rustig slapen.. als ik tenminste niet 10 keer per nacht wakker wordt. nog 14 daagjes en dan naar de VK.. afschuwelijk dat wachten!
heey! Gefeliciteerd! En hier ook herkenbaar hoor! Ik heb het besef pas met 11 weken gekregen :O Nadat ik de 1ste echo zag had ik nog niet echt het gevoel dat het in me zat...Was wel harstikke mooi om te zien hoor! Begrijp me niet verkeerd...maar kon me gewoon niet voorstellen dat dat kleine wondertje in mijn buik zat..En ik er totaal nog niets van merkte. Als het besef er eenmaal is zul je je waarschijnlijk denk ik wel een ander mens voelen! Succes met de zwangerschap! Groetjes