ik heb een vraagje , hoe slapen jullie kleintje. mijn dochtertje 7.5 maand nu slaapt in een slaapzak met lange mouw en ze heeft verder een romper aan met lange mouw en een pyama broekje en sokjes omdat ze altijd koude voetjes heeft, ze slaapt onder een lakentje met dekentje is dit voldoende. en wat doen jullie je kleintjes overdag voor rompertje aan onde de kleertje met lange mouw of korte, ik doe altijd lang weet niet of dit altijd te warm is groetjes monky1
Mijn zoontje slaapt in een romper (soms lange, soms korte mauwen: het is net wat boven op de stapel ligt) en in een winterslaapzak. Verder lakentje en dekentje. Geen sokken. Lijkt mij voldoende. Zijn kamer tussen 15 en 18 graden. Overdag onder zijn kleertjes rompertje met lange of korten mauwen, wederom zoals het uitkomt en hangt er ook vanaf hoe dik zijn kleren zijn.
Mijn zoontje slaapt in een romper met lange mouwen, en een pyama er over heen. In een slaapzak zonder mouwen en een dekentje en een lakentje. Heeft ook sokjes aan, want heeft ook enorm koude voetjes altijd. als het weer kouder wordt rits ik de mouwen aan de slaapzak.
hier nu romper korte mouw, pyjama, slaapzak met mouwen en een deken. maar daar kruipt hij in de loop van de nacht onderuit. hier overdag wel koude voetjes, dan leg ik hem wel met sokjes in bed. overdag ligt hij in zijn kleertjes in de slaapzak. hij krijgt dan wel een pyjamabroek aan. zijn slaapkamer is nu 13 graden. groetjes, Miranda
ons kindje van 7 maanden, slaapt overdag gewoon in haar kleertjes (ligt eraan wat ze aan, als ze een vestje ofzo aan heeft, doe ik die uit) en 's avonds in een pyama, lekker sokje aan, geen slaapzaak, onder deken en lakentje. Ze slaapt op haar buikje en trapt de dekens dus niet weg, ze is altijd lekker warm als we haar uit bed halen, dus prima denk ik.
met vorst ligt ze in een rompertje met pyama en een slaapzak met lange mouwen. Zodra het warmer is ligt ze zonder pyama in bed. Haar slaapkamer zal ook rond de 15 graden zijn. Onze verwarming schiet aan als het onder de 17 graden komt.
Hi, Mijn zoontje (5,5 maand) slaapt in een pyjama in een zomerslaapzak zonder mouwen (van badstof) en dan onder een lakentje en dekentje. Zijn kamertje is tussen de 17 en 21 graden (hangt van de wind af ). Hij heeft het nooit koud en wordt 's nachts nooit wakker (in ieder geval laat hij het niet merken). Voor heel koude dagen (zoals een paar weken geleden) hebben we nog een dun dekje als extra tussen het lakentje en de deken. Overdag als het een romper met lange mouwen is dan met romper in de slaapzak + lakentje en dekentje. Geen lange mouwen dan blijft een truitje ook aan. Afhankelijk van wat er gedragen wordt gaan er lange of korte mouwen onder.
's Nachts heeft onze kleine meid een romper met lange mouwen, een pyama en een (winter)slaapzak met mouwen aan. Het is zo'n 19graden op haar kamertje. Overdag heeft ze lange mouwen romper aan, t-shirt met lange mouwen en een truitje aan. De truitjes die ze heeft zijn zo dun (gewoon een t-shirt met lange mouw) terwijl we zelf met een dikke trui aanlopen. Dus 3 laagjes. Wanneer ze overdag naar bed gaan doe ik meestal haar pyama aan en slaapzak, hetzelfde als 's nachts eigenlijk. Ik heb niet het idee dat ze het warm heeft.