Even een vraagje.. de laatste 2 nachten heb ik knallende koppijn.. als ik ga slapen is er niks aan de hand.. rond een uur of 4 word ik wakker met een bonkende hoofdpijn.. Ik kan niet stil blijven liggen van de pijn.. heb nu al 2 x een paracetamol genomen.. dan zakt het wat en val ik weer in slaap.. en de volgende ochtend is het dan weg.. heb alleen nog wat last van oorsuizen.. Wat kan dit zijn...???
Het zou lage bloeddruk kunnen zijn, maar aangezien je het de laatste 2 dagen hebt en het nogal warm was........ Misschien drink je niet genoeg overdag?
Ja zoiets dacht ik ook.. ik houd de laatste dagen ook erg veel vocht vast in mn polsen en enkels.. Ga vandaag proberen meer te drinken.. hopen dat het helpt..
Heb je genoeg "lucht" op je kamer? Een goede doorstroming van lucht voor je gaat slapen kan ook soms helpen. Of je hebt het misschien te warm 's nachts? Ik heb de laatste tijd altijd één been op de deken liggen en één eronder. Anders word ik ook wakker met een bonzend hoofd. Succes
Ik heb het al weken, ik word wakker met hoofdpijn, eenmaal een uurtje op is het wel weg, ik dacht dat het aan mijn kussen lag, maar als ik op mijn vriend zijn kussen lig (is een andere) dan krijg ik nóg meer hoofdpijn. Heb altijd snachts het raam open, maar ja ik weet het dus ook echt niet, het is wel heel vervelend.
je kunt ook hoofdpijn krijgen van de hormonen. dit kan tijdens zwangerschap nog veranderen en aangezien je tegen het eidne gaat is het best mogelijk dat deze concentratie nog weer veranderd.
sinds ik zwanger ben word ik vaak wakker met een dicht oor aan een kant maar geen hoofdpijn, misschien kan de verloskundige meer vertellen hierover? sterkte meid!