slapen..

Discussion in 'Zwangerschap' started by caroline16, Jun 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carolina

carolina Actief lid

Nov 20, 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Slapen???? Pfff, het is weken geleden dat ik een nacht door geslapen heb! Of het is te warm, of ik moet om het uur plassen, anders heb ik wel last van mijn bekken, super irri een snurkende man....gggrrrrr. Gek genoeg ben ik er overdag niet echt duffer van, dat zou je wel denken na weken slecht slapen. Soms tussen de middag ff met mijn kleine man op de bank dutten. Ben over 3 weken uit gerekend, maar van mijn mag deze prins komen hoor, zeker als ik naar de temp. ga voor volgende week kijk!!!!

2. mama2778

mama2778 Lid

Jun 17, 2009
    27
    0
    0
    Almelo
    Gelukkig ben ik niet de enige die manlief wel een slag met een honkbalknuppel kan geven als hij weer heerlijk aan het ronken is, en ik geen oog dichtdoe!

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ooow nee ik heb geen slaapproblemen..ik moet alleen minimaal 4 keer uit bed om naar de wc te gaan maar goed dat vind ik niet zo erg. waar ik wel onvrolijk van word is dat ik altijd heeeeeel vroeg in de ochtend wakker wordt omdat ik dan vreselijke honger heb. dat is pas irritant. nou meestal doe ik dan ff een broodje eten of cornflakes en daarna val ik zo weer inslaap. gisteren zelfs pas om 12.30 wakker!! schrok me rot ik had neit eens door dat ik zolang geslapen had. en ik ga ook echt niet laat naar bed.

4. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik ga straks even bij Prenatal kijken voor zo'n mal groot voedingskussen. Eens zien of ik me daar op een aangename manier omheen kan vouwen zodat ik weer wat prettiger lig. Want van slapen komt hier ook niet zo heel veel op het moment. Ik kan gewoon geen fijne houding meer vinden. En dat terwijl ik de afgelopen weken keurig netjes stabiel ben gebleven qua gewicht en omvang, dus daar kan het niet aan liggen.

We hebben hier preventief al een grote ventilator op de slaapkamer staan, dat werkte in het verleden ook heel prettig bij hoge temperaturen. Ik hoop maar dat het weer mee gaat vallen...

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik ben jaloers!!!!! Ik zit momenteel elke ochtend rond een uur of 4 te twijfelen of ik er maar niet uit zal gaan....... Ik word echt gek van mezelf! Op mijn zij liggen gaat nu echt niet meer want dan gaat madam hevig protesteren, op mijn rug kan ik niet slapen.... Als ik eindelijk in slaap ben gevallen moet ik alweer plassen of heb ik een zweetaanval :x

En dat manlief dan inderdaad naast je ligt te snurken is nog het meest frustrerende!!!!! Eigenlijk vind ik dat hijj dan ook niet mag slapen :D

6. Ik slaap ook al weken slecht.. en dan ben ik nog geeneens 20 weken zwanger nu. Eerst 2 uur lang woelen en ergeren aan een snurkende man naast me, dan val ik in slaap en word ik wakker van een vreselijke droom over bloed, dood of ruzie met belangrijke mensen. Dan klaarwakker en weer woelen naast een snurker. Val ik weer in slaap en droom ik weer raar, of word ik wakker van mijn man, de kat die rent of me maag die knort :( . Uiteindelijk val ik om 4 uur ofzo in een hele diepe slaap juist en word ik 's ochtends moeilijk wakker.. terwijl ik dan natuurlijk wil opstaan.. :) ik heb er maar aan gedacht om mijn ritme om te gooien want dit is ook niks (alleen balen dat ik om 10 uur 's avonds echt al moe ben)

Share This Page