Hoi hoi meiden, Het hoort misschien niet in dit topic maar wist niet waar ik het anders moest posten... Wij zitten midden in een verhuizing. We hebben vandaag de sleutel gekregen, erg leuk allemaal! Maar onze dochter van 10 maanden vind het niet allemaal even leuk. Ik vind het zo moeilijk wat ik nou met haar aan moet. Als ik haar mee neem naar het nieuwe huis dan kan ik haar niet alle aandacht geven omdat ik zelf ook moet klussen. Ik heb wel een gastouder waar ik haar naar toe breng als ik moet werken, maar om haar nou altijd daar heen te brengen dat word ook wel erg duur. Maar om nou steeds terug naar ons oude huis te rijden om haar dan even in bedje te leggen dat word ook een heen en weer gerij. Zijn er meiden die zijn verhuisd die met hetzelfde probleem zaten? En hoe hebben jullie dat opgelost?? bedankt alvast! Liefs Jelisa
ik kan je geen tips geven, mss dat opa of oma kan oppassen? maar denk dat je je vraag meer in de loounch kan plaatsen daar hoort hij denk wel...
Onze dochter was 4 maanden toen wij gingen verhuizen,wij hebben haar toen bij familie gelaten en dat ging goed,Weet niet of dat bij jullie een optie is?
Onze dochter was 7 / 8 maand toen wij midden in de verhuizing zaten. Wij zijn alleen 240 km verder op in nederland gaan wonen en dochterlief is zolang bij opa en oma geweest omdat er altijd papa of mama in de buurt was. Zo heeft ze volgens ons er weinig hinder van ondervonden. Succes met klussen en verhuizen.
Ik weet van vrienden dat zij een campingbedje meenamen naar het nieuwe huis en dat als box/bed gebruikten...
Wij zitten nu midden in een verbouwing en onze meid is 5 maanden. Ik zat dus ook met het dillema van: Hoe moet dat met Vera. Maar al snel hadden wij er wat op gevonden. Ik werk niet, dus ben ik overdag in het nieuwe huis aan het klussen en we hebben 1 kamertje omgetoverd tot babykamer (campingbedje kastje met aankleedkussen en een bed waar ik haar voed, net als thuis). Ons schema ziet er nu zo uit: * 7.00 voeden en terug naar bed. * 9.30 aankleden, in de auto naar het huis * 10.00 In de wipper kijken wat mama aan het doen is. * 11.00 uur voeden en knuffelen * 12.00 slapen. (dit is maar een kort slaapje van 1 uur) * 13.00 In de wipper alles in de gaten houden. * 14.00 Voeden, verschonen, knuffelen en slapen * 16.30 Verschonen, in de auto naar huis. * 17.00 Thuis in de wipper of op de speelkleed. * 17.30 Voeden en dan nog spelen * 18.30 In bad, knuffelen en een beetje voeding en sabbelen * 19.30 Slapen tot de volgende dag (met een voeding om 22.00) Ik geef wel BV. De eerste dag vond ze het maar raar, maar ze is er nu aan gewend en als ze slaapt, en wij zijn aan het klussen, dan slaapt ze er gewoon doorheen. Ik heb haar nooit weggebracht, en ze is altijd bij mij, dus met verbouwen vonden we het niet de oplossing om haar weg te brengen en hebben we het zo opgelost, en het gaat tot op heden prima.
Wij zijn 2,5 week geleden verhuisd en ik ben gezegend met een vriend die heel de verbouwing heeft gedaan dus ik heb me nergens mee hoeven te bemoeien. Ik was er gewoon voor die kleine in ons oude huis en mijn vriend en werklui waren bezig in ons nieuwe huis. Alleen de dagen dat we gingen verhuizen heeft die kleine bij mijn schoonouders geslapen en de volgende dag stond zijn kamertje in elkaar en hebben we met zijn allen in het nieuwe huis geslapen.