Hoi, even een vraagje.. Hoort een baby vn een maand nog zoveel te slapen? Me dochtertje word steeds meer wakker in de middag zoals vandaag heeft ze nog helemaal niet geslapen ja ff 5 min ofzo is dit normaal? groetjes
Elk kindje slaapt net zoveel of zo weinig als ze zelf willen... Misschien is het alleen vandaag zo, maar het kan ook zijn dat ze echt weinig blijft slapen.
Beetje onduidelijk...heeft ze de hele middag maar 5 min geslapen? Hoe zijn de tijden van vandaag ongeveer? Een baby van 1 maand moet in de regel nog wel veel slapen hoor...
Algemene stelregels over hoeveelheid slaap, zijn een beetje achterhaald... je moet vooral kijken of je kleintje vrolijk, alert en uitgerust oogt. Is dat het geval, en gaat in slaap komen ook zonder al te veel problemen, dan krijgen ze genoeg slaap. Zijn ze wel vrolijk en alert enzo, maar is in slaap komen moeilijk, dan kan (let wel: kan) er sprake zijn van overprikkeling. En zijn ze mopperig enzo, dan zijn ze gewoon moe en hebben ze blijkbaar even wat extra begeleiding nodig bij het in slaap komen...
Hoi. Ze is al vanaf 12 uur wakker dan slaapt ze ff 5 min(hazenslaapjes) Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak ze sliep altijd vn 19.00 tot 23.00
onze dochter doet dat ook. en als ze haar slaap echt nodig heeft,dan pakt ze die ook. Maar groot deel van de dag is ze toch wel wakker... slaapt ze s'nachts wel goed?
Hoi, ze word in de nacht wel wakker voor de fles dit geef ik met 1 kleine lampje aan ik praat dan bijna niet tegen dr anders word ze wel weer klaar wakker. na een half uur slaap ze weer door. ze slaapt wel goed in de nacht en avond. Alleen nu is ze nog wakker en lacht en kijkt vrolijk rond
het is in ieder geval prettig dat ze in de nacht gewoon slaapt,zodat ze haar dag en nacht ritme behoud. onze kleine meid komt ook 1 keer in de nacht en slaapt dan meestal ( op een enkele keer na) ook weer verder. en als ze overdag gewoon gezellig aan het lachen is,zou ik daar gewoon lekker van genieten! over het algemeen pakken ze de slaap toch als ze die nodig hebben
Misschien is het alleen vandaag zo. Misschien heeft ze iets onder de leden. Maar baby's van een maand slapen vaak nog wel veel. Kijk het even aan zou ik zeggen!