Hoi, Ik ben benieuwd op welke manier jullie kleine leerde optrekken en staan? In de box of bij de tafelrand o.i.d.? Ik vraag het omdat onze kleine dame nog niets doet in de zin van optrekken. Ze zit bijna niet meer in de box en nu doe ik haar wel weer regelmatig in de box omdat ze zich dan misschien gemakkelijker op kan trekken aan de spijlen. Of is dit onzin?
Mijn dochter is 9 januari 1 geworden en ze begin zich nu sinds een weekje ofzo op te trekken. Niks geks dus, dat ze het nog niet doet.
De eerste keer was wel in de box, maar dat was nog niet echt overtuigend haha. Ik had hetzelfde als jou, dacht dat ze het in de box beter zou kunnen. Maar uiteindelijk kreeg ze de smaak te pakken toen ze ineens bij een wasmand omhoog klom. Daarna ging ze het overal proberen, dezelfde avond stond ze bij de tafel en de televisie kast. Een week later kwam ze eigenlijk overal bij op, zelfs bij de gladde deuren. Het kan ineens heel snel gaan volgens mij.
Hier ook de eerste keer in de box, maar toen ze het nog niet zo lang deed ook aan manden enzo, die vrij laag waren dus. Kon ze ook niet helemaal recht aan staan. Pas later pakte ze de tafel ed..
Gister stond ons zoontje ook "heel even" uitzichzelf in de box. Hij zat eerst ging toen op zijn knieƫn zitten en daarvan uit staan
Die van ons begon er mee in de box. We hielpen hem daar soms even mee en van het ene op het andere moment ging hij het ook zelf doen. Maar het komt vanzelf wel, ze doen het toch pas als ze er klaar voor zijn. Dus ga je nu niet ongerust maken...nergens voor nodig.
De eerste keer was ongeveer een week geleden. Hij had zich opgetrokken aan de rand van de mand waar zijn boekjes inzitten. Daarna maakte het hem niets meer uit en probeert hij zich aan alles op te trekken wat voor handen is. De tafel, de box, een stoel, speelgoedkist en zelfs je broekspijp.
De eerste keer dat Mark ging staan, was tegen de rugleuning van de bank aan. Deze loopt iets naar achteren dus kon hij mooi leunen zeg maar. Daarna in de box en inmiddels al een tijdje overal aan...